Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z odczytem encji
#1
Użyłem wątku "Jak zrobić rondo DayZ RPM / WPM", aby to zrobić:     Kod:   // int ObjTableBase = 0xDFCDD8; // int [] MasterOffsets = {0x87c + 0x4, 0xb20 + 0x4, 0xdc4 + 0x4}; // int [] SlaveOffsets = {0x4, 0xac, 0x154, 0x1fc}; for (int mi = 0; mi <MasterOffsets. Length; mi ++) {int MasterTableBase = Mem. ReadInt (ObjTableBase + MasterOffsets [mi]); for (int si = 0; si <SlaveOffsets. Length; si ++) {int TableBase = Mem. ReadInt (MasterTableBase + SlaveOffsets [si]); int TableSize = Mem. ReadInt (MasterTableBase + SlaveOffsets [si] + 0x8); Markery. WriteLine (TableSize. ToString ()); }}   I to nie działa Rozmiary są nielogiczne (622882415,184284407, ...) Próbowałem również z przesunięciami z wątku:     Kod:   MasterOffsets = {0x880, 0xb24, 0xdc8} SlaveOffsets = {0x8, 0xB0, 0x158, 0x200};   Ale wyniki są takie same,   Jaki jest tutaj problem? Dzięki.
Reply
#2
Kod: // int [] MasterOffsets = {0x87c + 0x4, 0xb20 + 0x4, 0xdc4 + 0x4}; Chyba coś tu jest nie tak.
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie Momo5000 Kod:
Reply
#4
int MasterTableBase = ObjTable Base MasterOffsets [mi];
Reply
#5
Mając ten sam problem. Potrafi dobrze odczytać graczy lokalnych i wroga oraz pojazdy. Uzyskiwanie tego samego rodzaju błędnych liczb / wyników przy użyciu obu zestawów przesunięć Master i Slave Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 675 x 325.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)