Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak mogę uzyskać informacje o odtwarzaczu, którego szukam?
#1
Hej,   Naprawdę chciałbym wiedzieć, jak uzyskać wskaźnik do instancji ClientPlayer odtwarzacza, którego aktualnie szukam.   Ponieważ znam już swoje własne kąty widzenia i wszystkie pozycje graczy, wszystko, co mogłem wymyślić, to powtórzyć wszystkie pozycje i wykonać stosunkowo kosztowne (tj. Powolne) obliczenia kolizji. Po prostu pytam, czy istnieje prostsze, bardziej eleganckie rozwiązanie.   Dzięki   PS: Szczerze mówiąc, nie mogłem znaleźć niczego przydatnego w tym zadaniu w nagłówku BF4 SDK, więc pomyślałem, że pytam.
Reply
#2
Zacytować: Originally Posted by tucan Hej, Naprawdę chciałbym wiedzieć, jak uzyskać wskaźnik do instancji ClientPlayer odtwarzacza, którego aktualnie szukam. Ponieważ znam już swoje własne kąty widzenia i wszystkie pozycje graczy, wszystko, co mogłem wymyślić, to powtórzyć wszystkie pozycje i wykonać stosunkowo kosztowne (tj. Powolne) obliczenia kolizji. Po prostu pytam, czy istnieje prostsze, bardziej eleganckie rozwiązanie. Dzięki PS: Szczerze mówiąc, nie mogłem znaleźć niczego przydatnego w tym zadaniu w nagłówku BF4 SDK, więc pomyślałem, że pytam. Kod: klasa ClientWeapon: public Weapon { publiczny: // ... WeakPtr m_controllableInAim; // 0x00D8 // ... } class ClientControllableEntity: public ClientGhostGameEntity { publiczny: // .... eastl :: vector m_entries; // 0x110 // .... } class ClientEntryComponent: public ClientGameComponent { publiczny: // .... fb :: ClientPlayer * m_player; // 0x268 // .... }
Reply
#3
Bardzo ci dziękuję, w zasadzie jesteś teraz świętym w moich oczach!
Reply
#4
shellBullet jest świętym w wielu oczach ... w tym moim. Jego pomoc była niezwykle cenna dla prawie każdego kodera.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)