Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
in_crosshair triggerbot celujący w pomoc
#1
hej, mam zamiar zrobić zewnętrzny triggerbot css, i już to mam, ale teraz chciałem sprawdzić, czy gracz się porusza, żebym mógł zrobić ruchy myszy w prawo lub w lewo (mała pomoc celująca), w porządku, mógłbym sprawdzić pozycje (x, y, z) graczy.   jak mógłbym wyglądać, gdyby się zwiększył lub zmniejszył? allready tried:           Kod:   if (player [in_crosshair]. origin [0] <) {}   nie działają proszę pomóż! Dziękuję Ci
Reply
#2
Sprawdź prędkość.
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie M1NDFREAK Sprawdź prędkość. przepraszam, ale myślę, że mnie nie rozumiesz. muszę tylko sprawdzić, czy float jest większy czy mniejszy niż wcześniej?
Reply
#4
Ponownie sprawdź szybkość ruchu gracza. Jak wspomniano powyżej, prędkość powinna to zrobić. Poza tym, że prędkość jest wektorem, a prędkość jest skalarną. Prędkość napotyka kierunek. W każdym razie, sqrt (a ^ 2 + b ^ 2 + c ^ 2) powinien wykonać zadanie. Jeśli nie masz pojęcia, jak odzyskać prędkość, możesz również spotkać się z poprzednią pozycją w kierunku aktualnej pozycji. Kiedy będziesz tylko decydował, czy gracz się porusza, czy nie, nie ma to większego znaczenia.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)