Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak obejść ograniczenia skryptu?
#1
Więc szukałem jak ominąć "Ograniczenia skryptu" z Networkmanager, ponieważ mam mojego hakera pbo i skryptowego zabójcę działającego, ale nie mogłem wymyślić jak to zrobić .. Wtedy zobaczyłem ten wątek; Arma 3 Scripts.txt filtr obejść z @ lol300987 i zastanawiałem się, czy ktoś wie, jak to zrobić? Czy ktoś może dać mi przykład, jak to zrobić? każda pomoc będzie bardzo ceniona!
Reply
#2
networkmanager nie będzie działać od 2017 roku
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by fx55555 networkmanager nie będzie działać od 2017 roku Naprawdę? więc to już nie działa?
Reply
#4
Jestem całkiem pewien, że ten facet po prostu trolluje, ale tak, ta metoda mówi, że nadal działa. Hook wywołaj funkcję zwrotną skryptu BE NetworkManager, zwróć 1, gotowe. Rozmawiałem o tym w poście tutaj. Ta informacja dotyczy A2, a nie A3, ale ta sama metoda nadal działa dobrze. Jedyne co zmieniło się dla A3 to adres NetworkManagera i indeks do tabeli metod dla funkcji zwrotnej BE. NetworkManager ma wartość 0x1DED0CC, a wywołanie zwrotne skryptu BE ma indeks 414.
Reply
#5
Zacytować: Napisał Synister20 0x1DED0CC i indeks 414 jest obecny dla Arma 3 x64? Jeśli tak, bardzo dziękuję panu. Czy metoda użycia będzie taka sama, jak w opublikowanym wątku? To; Aby upewnić się, czy myślisz, że to zadziała, nawet jeśli jestem z zewnątrz? Jeśli tak, czy istnieje jakiś przykład, który możesz mi w tym pomóc? Dziękuję już bardzo! To aktualne 32-bitowe przesunięcie. Koncepcja nadal działa na zewnątrz. Przydziel pamięć w grze, skopiuj poprawioną funkcję do przydzielonej pamięci, podłącz funkcję z indeksem 414 w VMT NetworkManagera z nową funkcją.
Reply
#6
Zacytować: Napisał pierwotnie adamwthe1st To aktualne 32-bitowe przesunięcie. Koncepcja nadal działa na zewnątrz. Przydziel pamięć w grze, skopiuj poprawioną funkcję do przydzielonej pamięci, podłącz funkcję z indeksem 414 w VMT NetworkManagera z nową funkcją. w porządku, dzięki. Czy masz przypadkowe przesunięcia 64-bitowe?
Reply
#7
Zacytować: Napisał Synister20 w porządku, dzięki. Czy masz przypadkowe przesunięcia 64-bitowe? Nie, proszę pana, ale szybkie spojrzenie na ArmA 3 Structs / Offsets mówi mi, że NetworkManager ma 0x2512170, a ja przy rozsądnym podejściu zakładam, że indeks VMT jest taki sam w 414. Kręć w IDA / debuggerze.
Reply
#8
Zacytować: Napisał pierwotnie adamwthe1st Nie, proszę pana, ale szybkie spojrzenie na ArmA 3 Structs / Offsets mówi mi, że NetworkManager ma 0x2512170, a ja przy rozsądnym podejściu zakładam, że indeks VMT jest taki sam w 414. Kręć w IDA / debuggerze. W porządku, jeszcze raz dziękuję
Reply
#9
W rzeczywistości jest to trochę łatwiejsze, jedyne, co naprawdę musisz zrobić, to upewnić się, że wskaźnik wywołania BE wskazuje na "ret", 0xC3. możesz dosłownie użyć wskaźnika, który pierwotnie wskazuje i dodać rozmiar funkcji w bajtach.
Reply
#10
nvm ........
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)