Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
X Kąt pochylenia
#1
Cześć, zastanawiam się, czy moglibyście mi pomóc. Obecnie używam +89 dla kąta x, ale to jest podobne do emocji. Zastanawiam się, czy ktoś mógłby mi pomóc w tworzeniu jittera x, i nadal być UD do matchmakingu?
Reply
#2
Zacytować: Napisał Mikzu Cześć, zastanawiam się, czy moglibyście mi pomóc. Obecnie używam +89 dla kąta x, ale to jest jak emocja. Zastanawiam się, czy ktoś mógłby mi pomóc w tworzeniu jittera x, i nadal być UD do matchmakingu? jaki jest pieprzony punkt? x jitter jest bezcelowy i jest gównianą metodą anty celowania. Zrobiłem to i jego gówno w MM hvh. a ponieważ pytasz o to, nie masz pojęcia, co robisz. jako bardzo łatwe do zrobienia. edytuj: jeśli [ocenzurowany] wpada w ciebie, gdy masz x jittera, to właściwie dostaniesz się do końca układu słonecznego.
Reply
#3
Kod: static bool bSwitch = false; if (bSwitch) {cmd -> widoki. x = 89; b Przełącznik = fałsz; } else {cmd -> widoki. x = - 89; b Przełącznik = prawda; } Wolę używać Emotion, ale proszę bardzo.
Reply
#4
static int i = 0; jeśli (i == 0) { viewAng.X = ClampAngle (kąty.X - 30); i = 1; } jeszcze { viewAng.X = ClampAngle (kąty.X + 30); i = 0; } Boże, to było trudne
Reply
#5
@ Millexo Dziękuję za odpowiedź. Czy to MM jest bezpieczne? I tak, ja też lubię emocje, próbowałem tego w kilku oszustach, wydaje się bardziej przyzwoity niż jitter x.
Reply
#6
Zacytować: Napisał Mikzu @ Millexo Dziękuję za odpowiedź. Czy to MM jest bezpieczne? I tak, ja też lubię emocje, próbowałem tego w kilku oszustach, wydaje się bardziej przyzwoity niż jitter x. dlaczego nie powinien być bezpieczny? po prostu znormalizuj i zablokuj kąty przed weryfikacją usercmd i jesteś bezpieczny. btw: im przy użyciu czegoś podobnego do tego i tak, to jest bezpieczne.
Reply
#7
@ fbn Nie wiem, przepraszam, jeśli to było głupie pytanie. Jestem nowy w kodowaniu rzeczy. Ale dziękuję wam za udzielenie odpowiedzi, jest to bardzo pomocne.
Reply
#8
Zacytować: Napisał Millexo Kod: static bool bSwitch = false; if (bSwitch) {cmd -> widoki. x = 89; b Przełącznik = fałsz; } else {cmd -> widoki. x = - 89; b Przełącznik = prawda; } Wolę używać Emotion, ale proszę bardzo. Jego staje się łatwiejsze Kod: static bool bFlip = false; pCmd -> widoki. x = bFlip? 89.f: - 89.f; bFlip =! bFlip;
Reply
#9
Dla MM wystarczy przejść z 89,0 f, jest najlepszy.
Reply
#10
Ile antiaims ma znaczenie w mm hvh? Z wyjątkiem rogu kempingu ofc. schować głowę.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)