Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyszukiwanie offsetowe IDA
#1
Cześć wszystkim,   Więc zanim zacznę, chcę powiedzieć, że jestem bardzo nowy w używaniu IDA / ReClass, tak nagie ze mną. Po prostu szukam pomocy w obszarze, w którym jestem nieco zdezorientowany. Próbuję znaleźć przesunięcie dla CameraOn. Wchodzę na wyszukiwanie w liście ciągów dla cameraOn i dwukrotnie klikam, aby otworzyć IDA View-A.     http://imgur.com/a/j7e9L   W końcu dotarłem tutaj, jednak utknąłem na znalezieniu przesunięcia, więc mogę dword ptr.   Jakakolwiek pomoc, która doprowadziłaby mnie do zrozumienia prawidłowego odszukania, zostałaby doceniona za tonę. Zanim ludzie zapytają, tak, wcześniej przeszukałem UC, ale przykłady podane w nich nie wydają się dawać podobnych rezultatów.   W każdym razie dziękuję za pomoc z góry!
Reply
#2
0x19E8
Reply
#3
Zacytować: Napisał Adelheid 0x19E8 Wspaniale jest to wiedzieć i doceniam to. Jednak jakie kroki w całym IDA podjąłeś, aby uzyskać wspomniane przesunięcie. Każda dokumentacja lub dalsza wiedza na swój temat byłaby bardzo cenna!
Reply
#4
po prostu spójrz na swoje zdjęcie Kod: [esi + 19E8h] "h" oznacza hex staje się bardziej przejrzysty poprzez dekompilację funkcji jako M: https://puu.sh/xuCgI/2114ec8acb.png dekompilowany: https://puu.sh/xuC9r/595274290d.png zrzut ekranu ma nieprawidłowe przesunięcia 0x1660 powinno być 0x19E8
Reply
#5
Zacytować: Napisał Adelheid po prostu spójrz na swoje zdjęcie Kod: [esi + 19E8h] "h" oznacza hex staje się bardziej przejrzysty poprzez dekompilację funkcji jako M: https://puu.sh/xuCgI/2114ec8acb.png dekompilowany: https://puu.sh/xuC9r/595274290d.png zrzut ekranu ma nieprawidłowe przesunięcia 0x1660 powinno być 0x19E8 Na przykład. https://gyazo.com/4bd5d87368dae2b967b6ecfa65571344 Czy to byłoby poprawne? Kod: cameraOn 0x19E8 realPlayer 0x1A04 playerOn 0x1A00
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)