Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Właściwa detekcja Fakewalk
#1
Hej. Dzisiaj postanowiłem rzucić okiem na poprawne wykrywanie fakeewalk, zamiast meme> * insert value value większy niż 30 i mniejszy niż 50 * Powodem jest to, że tak naprawdę nie znalazłem prawdziwego postu na ten temat, więc zdecydowałem się zrobić własne.   Użyłem więc debugowania GladiatorCheatzV2, aby przyjrzeć się bliżej.         Po prawej stronie parę nietoperzy zauważyłem:   • Wyzwala aktywność 980.   • Na warstwie 5.   • Cykl nie ma znaczenia.   • Waga rośnie i maleje w zależności od tego, z którymi kątami przechodzisz   • Po zakończeniu cyklu fakewingu, dopóki nie zaczniesz ponownie fakeewalking. (Nie jestem pewien co do ostatniej rzeczy, ale nie mogłem jej znaleźć.)   Teraz to pół-działa, myślę, że jest conajmniej lepsze niż normalne> * 30-50 *. Jednak znalazłem kilka rzeczy, które go łamią. Po pierwsze, przy korzystaniu z wielu aktualizacji kątów oka nie działa (nie jest pewien, czy to naprawdę kąty oczu, ale włączenie, na przykład losowy jitter to zrywa). Po drugie, użycie fakelagu z czynnikiem dławiącym większym niż 6 również go łamie. Po trzecie, jeśli zwykle robisz fakeewalking, spowoduje to również jego uruchomienie, gdy szybko się zatrzymasz.   Zasadniczo działanie 980 jest naprawdę uciążliwe.               Później zobaczyłem, że waga 981 wyzwala 1, gdy jest statyczna. I to jest 1 fakewalking. Ale to także 1, kiedy jesteśmy całkowicie afk. Dlatego dodałem proste sprawdzenie, czy się poruszamy, co daje dokładne wyniki. Oto film:   Jak widać na filmie, wyłącza się, gdy jesteś całkowicie spokojny. Dzieje się tak dlatego, że dławiki fakewalk tykają i równoważą się do 0 prędkości na 15 tiku.   Podsumowując:   • Działanie 980 jest niedokładne.   • Waga aktywności 981 ustawia się na 1, gdy jest nieco statyczny.   • Dodanie kontroli prędkości do 981 wagi = 1 jest superskuteczne. (Nie będę podawał źródła, ale dzięki tym informacjom z łatwością będę mógł je odtworzyć.)   Teraz, zamiast korzystać z kontroli prędkości, możemy zrobić to poprawnie z warstwami animacji.     Ogromne podziękowania dla @ XxharCs dla GladiatorCheatzV2 Mam nadzieję, że pomoże to wszystkim zastanowić się, jak to zrobić, lub zastanawiam się, co zrobiła ta czynność.   Miłego dnia   EDYCJA: Byłoby fajnie, gdyby ktoś mógł przetestować to przeciwko fakeewalk z większą prędkością, aby zobaczyć, jak to działa.     EDIT2: Rzeczywisty właściwy sposób wykrywania:   https://www.unknowncheats.me/forum/1990277-post11.html (Lub przewiń w dół).
Reply
#2
Wow nice found +
Reply
#3
Niezłe badania! Nie widzę często takiego fakewalku, ale nie mniej dobra robota!
Reply
#4
miłe znalezisko:]
Reply
#5
dobra robota dzięki za udostępnienie
Reply
#6
spójrz na layer6-> m_flPlaybackRate
Reply
#7
Wykrywanie fakewalk za pomocą animlayerów jest tak smutne, jak to zabrzmi, niedokładne asf imo. m_flPlaybackRate również nie jest wiarygodny, ponieważ wartości są statyczne 24/7 .. (Ale wy na warstwie 6 to się zmienia, ale nie za bardzo) Ale w twoich badaniach jest problem. Akt 981 wskazuje tylko, że żyjesz. Dopóki żyjesz, uruchamiasz animację żywy (waga = 1), gdy umierasz, przejdzie ona do 0. Sposoby wykrywania Fakewalk powracają niefortunnie do kontroli prędkości. Aby być bardziej dokładnym, można założyć, że gracz z powodzeniem łamie lby podczas fakewalkingu, co skutkowałoby dobrym wykryciem, ale ponieważ większość oszustw nie może utrzymać przerwy w grze, podczas gdy fakewekowanie ponownie wraca do kontroli prędkości. To, co możesz zrobić i spróbować (czego jeszcze nie zrobiłem) to dodatkowo sprawdzić chocke. Ponieważ dusisz pakiety podczas fakewalkingu, możesz użyć simtime, aby określić, czy się dławi, a prędkość jest mniejsza niż ~ 75 (ponieważ niektóre kody oszukują do 75 lub nieco wyżej) Właśnie dlatego mój obecny kod nadal wykorzystuje kontrole prędkości meme do wykrywania fakeewalk.
Reply
#8
Będziesz tęsknił bardziej niż trafiłeś z powodu złych detekcji, lepiej nie rób nic i po prostu je zastąp, niż robiąc to w ten sposób.
Reply
#9
spójrz na masę warstwy 12
Reply
#10
Dziękuję wszystkim za twoją opinię! Przyjrzę się kilku sugerowanym rzeczom i opublikuję moje wyniki!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)