Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kinfebot
#1
Cześć wszystkim, kod jest tutaj:       Kod:   bool cAimbot :: KnifeBot (Vector & vecAbsOrigin, Vector & vecEndPos, CBaseEntity * pBaseEntity) {float flDist = GetDistance (vecEndPos, vecAbsOrigin); if (flDist <6.7) zwraca wartość true; return fase; }   & w twoim głównym aimbot.cpp (lub idk wat lol)     Kod:   if (KnifeBot (m_vFinalPos, vEyePos, pEnemy)) {c -> buttons | = IN_ATTACK2; // lub add_flags (c-> buttons, IN_ATTACK2); powrót ; }   Mam nadzieję, że może komuś pomóc i oczywiście możesz użyć przewidywania, że to jest to samo ^^
Reply
#2
użyj traceray dla knifebot to jest lepsze nóż nie jest 360 °
Reply
#3
Podajesz wskaźnik do wroga jako parametr i nic z nim nie robisz. Nie robisz nic poza sprawdzeniem odległości, na którą naprawdę nie warto pisać nowego posta. Wreszcie, nie jest to nawet właściwa metoda sprawdzania, czy można wyszkolić wroga.
Reply
#4
To nawet nie jest jego kod. Znalazł go na pastebinie. Przestań publikować kod, który nie jest Twój bez odpowiednich kredytów. Nie publikuj kodu, nawet jeśli nie wiesz, co robi.
Reply
#5
Nigdy nie słyszałeś o KinfeBot, czy miałeś na myśli KnifeBot?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)