Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyczyść nazwę ESP
#1
Kod:   ["Open", true] spawn {_a = "addMission"; _a = _a + "EventHandler [" "Draw3D" ", {"; _a = _a + "_ordered = []; {if (odległość gracza _x <= 1000) następnie {_zakończony pushback [str (strona _x), str (pojazd _x == _x), nazwa _x, _x];};} forEach (jeśli (isMultiplayer) to {allPlayers} else {allUnits}); _ordered sort true; "; _a = _a + "{_side = _x wybierz 0; _inVehicle = _x wybierz 1; _name = _x wybierz 2; _object = _x wybierz 3;"; _a = _a + "_pos = (_object modelToWorld ((_object selectionPosition" "neck" ") vectorAdd [0,0,0.25]);"; _a = _a + "_color = [1,0,1,1]; if (side _object == blufor) then {_color = [0,0.7,1,1];}; if (side _object == opfor) then {_color = [1,0,0,1];}; if (side _object == independent) then {_color = [0,1,0,1];}; if (getplayeruid _object in ["" 76561198152111329 "" "" 76561198276380268 ""]) następnie {_color = [1,1,0]; _name = "" INFISTAR "";}; _scale = (0,03 - (0,03 * ((odległość gracza _object) / 2500))); if (_scale> 0) then {draw "; _a = _a + "Icon3D [" "", _color, _pos, 0, 0, 0, _name + "" - "" + str (runda (odległość gracza _obiekt)) + "" m "", 2, _skal, "" PuristaLight "", "" center "", true];};} forEach _ordered;}]; " ; _b = compile _a; _eh = zadzwoń _b; };
Reply
#2
lmao, to jest takie stare ..
Reply
#3
dlaczego wypuszczasz stare, lystyczne menu esp lmao
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by fx55555 dlaczego wypuszczasz stare, lystyczne menu esp lmao hes tryna dostać jakiś rep
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by fx55555 dlaczego wypuszczasz stare, lystyczne menu esp lmao Wiem, że zwalniam BCZ, lubię tę nazwę esp.
Reply
#6
Zacytować: Napisał Deaths Dance Wiem, że zwalniam BCZ, lubię tę nazwę esp. masz infi-mordercę?
Reply
#7
Tak, mam
Reply
#8
Zacytować: Napisał Deaths Dance Wiem, że zwalniam BCZ, lubię tę nazwę esp. * repost
Reply
#9
jak to jest czyste esp tho?
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by fx55555 dlaczego wypuszczasz stare, lystyczne menu esp lmao BCZ mogę
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)