Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowość w pisaniu skryptów / hakowaniu (POTRZEBUJ BYPASSU !!!)
Witam wszystkich! Jestem nowy w całym tym hackowaniu i pisaniu skryptów! Najpierw zacząłem od pobrania i zainstalowania prostego skryptu LoganNZL A potem stało się to moją codziennością: c. Wiem, że błaganie jest zabronione i takie tam i że nie możesz skierować mnie do żadnych łączy Working Bypasser. Ale chciałbym zapytać wszystkich doświadczonych hakerów. Dostałem hackę InfiStar dla OA i DayZ oraz LoganNZL dla ArmA 2. Więc moim problemem jest to, że na OA nie ma żadnych serwerów bez BE ani DayZ Nie ma żadnego prostego serwera DayZ, który mnie wpuścił (Przeważnie tylko 1 rosyjski wpuścił mnie, ale potem mnie kopnął ...) I na OA jest tylko 5 serwerów na raz, kiedy trafiam odświeżenie i ich jedyne serwery Armory i stworzone przez nooby: c. i to trochę nudne, chcę zagrać w Taki, życie w nieużytkach i wszystkie te rzeczy! Ale nie mogę się tak obawiać, że dostanę Globalny Ban! Więc szukałem na forach przez wiele dni, aby zadzwonić, ale działa, ale wszyscy mówią, że nie działają! Wiem, że piszę długo i wszystko w większości nie ma sensu. Ale proszę, pomóżcie mi> _> (błagając ponownie, srry: c)
Reply
Napisz własną obwodnicę.
Reply
Ok cya za 1 rok, dopóki nie nauczę się C ++
Reply
Zacytować: Napisał pierwotnie apollon13 Ok cya za 1 rok, dopóki nie nauczę się C ++ Do zobaczenia, jak sądzę.
Reply