Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chernarus w sieci
#1
Ostatnio dużo się nauczyłem, ucząc się WebGL. Nauka jest o wiele przyjemniejsza, kiedy możesz związać się z czymś, co kochasz, więc ... Pracowałem nad wersją CGLarus na WebGL. Obecnie mam go w skali 1:10 i dzięki paru niesamowitym ludziom mam dane mapy wysokości terenu i mapę w skali terenu. Douggem, ty rockowy człowieku. Nigdy nie zrobiłem żadnego czytania pamięci przed przeczytaniem twojego postu na RPM.   Dostaję nawet 15 fps teraz, pracując nad tym tylko przez kilka dni i nigdy wcześniej nie używając WebGL. To jest w mojej sieci LAN do mojego laptopa, który ma tylko kartę wideo Intel. Mam tylko podstawowe modele reprezentujące około 10 000 obiektów na zwykłym serwerze, którego używam do testowania.   Dowiedziałem się, jak układać obrazy, układać mapy wysokości, narysować odległość i naprawdę lubię TRZY JS.   Krótko mówiąc, dzięki UC i współpracownikom! Byłem w stanie nie tylko cieszyć się tą grą, ale także uczyć się na podstawie moich doświadczeń dzięki tobie.   Twoje zdrowie!   Wideo z YouTube w przypadku niektórych gier   https://www.youtube.com/watch?v=uo7sDe24G1c   Nie zrobiłem wiele dla modeli. Dużo zabawy nauki od lewej!
Reply
#2
Bardzo fajny koleś!
Reply
#3
Czy mógłbyś podzielić się swoją pracą, bracie?
Reply
#4
to jest twórcze, + rep
Reply
#5
@ ssoomm - Proszę bardzo ... Przepraszam, że zajęło mi to tyle czasu, ale w końcu mam jakiś kod do udostępnienia. Możesz użyć klienta WebGL w mojej witrynie (jeszcze nie ma domeny). Obsługuje nawet przesyłanie danych z gry lokalnej do klienta przeglądarki na żywo (specyfikacje na stronie.) Mogę umieścić "migawki" serwera, aby wszyscy mogli latać. Zed Intel http://176.9.183.114/ Modele mojego Blendera są dość proste i są setki obiektów, na których jeszcze nie mam modeli (żółte klocki). Mam ściany żużla, "metalowe" podłogi, drzwi z żużlu, drabiny itp. To praca w toku, ale ja dobrze się bawię, ucząc się wszystkich podstawowych struktur. Kontrolery gier są również obsługiwane. Staraj się nie uderzać zbyt mocno w mój niechlujny kod!
Reply
#6
Dziękuję, zmotywowałeś mnie do zrobienia hackowania po stronie serwera. Rep +
Reply
#7
Zrobiłem wiele ulepszeń w Zed Intel 3D. Istnieje teraz mapa 2D, a także renderowanie 3D WebGL. Mapa 2D ma funkcję wyszukiwania. Możesz szukać sejfów, na przykład, używając [objname * = "vault"] lub szukaj suvs [objname * = "suv"]. Pojazdy są oznaczone czerwonymi / zielonymi / szarymi konturami, które wskazują na zablokowanie / odblokowanie / brak możliwości zablokowania. Witryna http://traderzeds.com Aplikacja http://traderzeds.com/apps/3d/ Obecnie mam 10 migawek serwera. (Migawki są w rzeczywistości migawkami danych z 13 tabel danych Arma 2 OA.) Zarejestrowani użytkownicy mogą zobaczyć nazwy serwerów dla migawek, ale wszyscy użytkownicy, nawet goście, mogą uzyskać dostęp do pozostałej części Zed Intel. Możesz więc zobaczyć dane, ale nie nazwę serwera jako Guest. Niektóre serwery mają migawki: Ostatnia szansa EPOCH ... BFM Epoch ... FK-GAMING-2 EpochCherno ... Łotr Chernarus ... | ATD | EPOCH Chernarus ... MGT EPOCH CHERNARUS ... EPOCHPRO | ... RGN # 1 ... RGN # 2 ... Nie wspominałem o Zedzie Intel na żadnej innej stronie. Doceniam pomoc, którą dostałem tutaj w UC i chcę się nią z wami podzielić! Mam nadzieję, że Ci się podoba! PS Pamiętaj, to jest praca w toku. Nie zapomnij przeczytać pomocy po załadowaniu Zed Intel 3D. Wszelkie pytania, na które mogę odpowiedzieć tutaj, na moich forach lub w e-mailu wymienionym na mojej stronie.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)