Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Info] DayZ SA
#1
Cóż, byłem znudzony i odwracałem SA, żeby się zorientować. I pomyślałem, że będę pisać o tym.   Struktury, cóż, jedynym, na który patrzyłem, jest to, że odtwarzacz lokalny jest prawie taki sam. Nadal nie sprawdziłem wszystkiego, ponieważ nadal przechodzę przez dekompilowany kod.   ale baw się dobrze,             localplayer = 0xFDDB60] + 0x1558] + 0x4   entities = 0xFDDB60] + 0x598 // może być o 1 krok więcej, nie zajrzałem do niego   info_ptr = 0xFCEE40               Także tutaj są losowe fragmenty kodu, które uważam za interesujące     Kod:   sub_41EE00 (& unk_FF0760, "Ranga"); sub_41EE00 (& unk_FF0764, "Captive"); sub_41EE00 (& unk_FF0768, "Bezpieczny"); sub_41EE00 (& unk_FF076C, "Walka"); sub_41EE00 (& unk_FF0770, "Stealth"); sub_41EE00 (& unk_FF0774, "Morale"); sub_41EE00 (& unk_FF0778, "GroupCompactness"); sub_41EE00 (& unk_FF077C, "DistanceToUnit"); sub_41EE00 (& unk_FF0780, "DistanceToSender"); sub_41EE00 (& unk_FF0784, "DistanceToGroup"); sub_41EE00 (& unk_FF0788, "DistanceToLocation"); sub_41EE00 (& unk_FF078C, "GroupCoreRadius"); sub_41EE00 (& unk_FF0790, "UnitDistanceFactor"); sub_41EE00 (& unk_FF0794, "InsideLocation"); sub_41EE00 (& unk_FF0798, "MoveToObject"); sub_41EE00 (& unk_FF079C, "DistanceToRecipients"); sub_41EE00 (& unk_FF07A0, "RecipientsRadius");     Kod:   sub_4473B0 (& v6, (unsigned __int8 *) "visionMode"); sub_4473B0 (& v6, (unsigned __int8 *) "flirIndex");
Reply
#2
Pomyślałem, że te struktury będą bardzo podobne. Niektórzy nazywają grę Arma 2.5 Glad, aby zobaczyć, jak informacje są tam wyświetlane. Dobra robota! + Rep
Reply
#3
słodki, czy jest jakiś pomysł, jeśli VAC oznaczałby kłopot przy hackowaniu RPM / WPM?
Reply
#4
Myślę, że zostało to opublikowane zbyt wcześnie. Najprawdopodobniej będą one różne w pełnym wydaniu, a nie w wycieku alfa. Będziesz musiał spojrzeć ponownie, kiedy nie będzie
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie 0Heineken0 Pomyślałem, że te struktury będą bardzo podobne. Niektórzy nazywają grę Arma 2.5 Glad, aby zobaczyć, jak informacje są tam wyświetlane. Dobra robota! + Rep Wygląda na to, że wiele rzeczy zostało dodanych, bo nocna jest teraz w 0xEDC. i dzięki Zacytować: Napisał pierwotnie bLu3eYeZ Myślę, że zostało to opublikowane zbyt wcześnie. Najprawdopodobniej będą one różne w pełnym wydaniu, a nie w wycieku alfa. Będziesz musiał spojrzeć ponownie, kiedy nie będzie Oczywiście adresy będą inne, ale źle mają sigs i będą mogli je znaleźć wkrótce po pobraniu gry. sigscans ftw! i nigdy nie jest za wcześnie, aby opublikować informacje
Reply
#6
Dzięki, + rep
Reply
#7
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie peterpangeri słodki, czy jest jakiś pomysł, jeśli VAC oznaczałby kłopot przy hackowaniu RPM / WPM? Szczerze mówiąc, nie mówię nic o VAC, ale widziałem zewnętrzne rzeczy dla cs: idź i inne gry, które mają vac, więc jestem pewien, chyba że publicznie będziesz bezpieczny, w pewnym stopniu. ale ponieważ jest to pojedynczy gracz, zobaczysz wszystko. Wciąż nie mamy pojęcia o tej nowej architekturze klient / serwer, jeśli otrzymasz informacje i informacje od wszystkich na serwerze, nie powinieneś wiedzieć aż do daty premiery Zacytować: Originally Posted by encode Dzięki, + rep nie ma za co, mam nadzieję, że ci to pomoże
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)