Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rysuj belki tylko na wrogim obiekcie
#1
Cześć ludzie,   Doskonale rysuję swoje wiązki laserowe jako trajektorię pocisków, bazując na tej metodzie.   Sprawdzam i rysuję:     Kod:   FireGameEvent (zdarzenie IGameEvent *)   Uzyskanie faktycznego zdarzenia odpowiadającego moim wiązkom laserowym:     Kod:   "uderzenie pocisku"   Ale teraz próbuję dowiedzieć się, jaki byłby najlepszy / mądrzejszy sposób sprawdzenia i osiągnięcia tego:   - Rysuj moje belki tylko podczas strzelania do wrogiego bytu. (Nie narysuj żadnych wiązek podczas robienia zdjęć ręcznie przy włączonej opcji AA, ponieważ będzie ona rysować prosto na ziemi.)   - (Opcja) Nie rysuj podczas robienia zdjęć ręcznie przy włączonej funkcji autofire.     Kod:   jeśli (Ustawienia HvH. bAutoFire && (m_pCmd -> buttons & IN_ATTACK)) powrócą;
Reply
#2
1. Sprawdź, czy faktycznym celem Twojego celbota jest wróg i narysuj wiązkę? 2. Jeśli (autofire włączone i aimbot_has_no_target i weapon_fire_by_you) {do_not_draw_the_beam; } exde Przy okazji przeanalizuj zdania i przetłumacz je na kod ...
Reply
#3
Ten problem nie jest tak trudny, ponieważ mamy opóźnienie między ujęciami. Oceniasz, czy chcesz narysować wiązkę w CreateMove (używając poprawki curtime i broni-> GetNextAttack).
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by bluuman Oceniasz, czy chcesz narysować wiązkę w CreateMove (używając poprawki curtime i broni-> GetNextAttack). Dzięki za podpowiedź, to właśnie próbuję zrobić, ale używając: Kod: if (localWeapon -> GetNextPrimaryAttack ()> globalVars -> curtime) return; Teraz losowo losuje moje belki, strzelanie zbyt szybko nie będzie renderowane. I używanie GetNextAttack wydaje się mieć 0 wpływ. Edytować : Okej, wszystko to naprawiłem sam i teraz wszystko działa zgodnie z przeznaczeniem. Znalazłem to, co chciałem w 2007 SDK, dzięki @ xpeace i @ bluuman, który próbował oczyścić umysł.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)