Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyczyść Hitbox ESP
#1
Kod:   void HitBoxESP (C_BaseEntity * ent, DWORD c) {auto baseAnim = ent -> GetBaseAnimating (); jeśli (! baseAnim) powróci; int hitboxset = baseAnim -> m_nHitboxSet; auto studiohdr = m_pClasses -> m_pModelInfo -> GetStudiomodel (ent -> GetModel ()); jeśli (! studiohdr) powróci; auto studiohitboxset = studiohdr -> pHitboxSet (hitboxset); jeśli (! studiohitboxset) powróci; Kąty QAngle; Wektor pos; dla (int i = 0; i <studiohitboxset -> numhitboxes; i ++) {auto hitbox = studiohitboxset -> pHitbox (i); jeśli (! hitbox) kontynuuj; MatrixAngles (baseAnim -> GetBone (hitbox -> bone), angle, pos); m_pClasses -> m_pDebugOverlay -> AddBoxOverlay (pos, hitbox -> bbmin, hitbox -> bbmax, kąty, R ©, G ©, B ©, 20, 0.05f); }}   Zadzwoń do tego w pewnym momencie, aby zapobiec wyciekom pamięci:     Kod:   m_pClasses -> m_pDebugOverlay -> ClearDeadOverlays ();   Wynik:   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1360 x 768.
Reply
#2
nie używaj debugoverlay. przydziela nowy obiekt nakładki za każdym razem, gdy go wywołujesz (każda klatka).
Reply
#3
Czy jest coś jeszcze, co silnik oferuje do wykonania rysunku?
Reply
#4
gj + rep. Edycja: Musisz rozrzucić trochę reputacji, zanim ponownie oddasz ją na kingdeking.
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by kingdeking Czy jest coś jeszcze, co silnik oferuje do wykonania rysunku? W programie PaintTraverse użyj funkcji rysowania z ISurface
Reply
#6
Powierzchnia zawiera tylko rysunek 2D. Wczoraj kazałem mu przekształcić wszystkie punkty, aby wyświetlić ekrany i to by mnie zgwałciło.
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by kingdeking Powierzchnia zawiera tylko rysunek 2D. Wczoraj kazałem mu przekształcić wszystkie punkty, aby wyświetlić ekrany i to by mnie zgwałciło. Twoje fps? Robisz coś złego, nie dostaję żadnego spadku FPS.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by keybode nie używaj debugoverlay. przydziela nowy obiekt nakładki za każdym razem, gdy go wywołujesz (każda klatka). gP_DebugOverlay-> ClearAllOverlays ();
Reply
#9
Bardzo miły rep +
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)