Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Agresywne programy szpiegujące, gdy kończy się połowa meczu.
#1
Wszyscy!   Kiedy mój mecz się kończy, nadal mogę poruszać myszą i to jest phishy jak cholera, czy ktoś wie jak to naprawić? Dzięki.
Reply
#2
Zadzwoń do oryginalnego CreateMove na początku haka, a następnie zwróć na końcu false, jeśli chcesz wycelować w cichy cel.
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by azsry Zadzwoń do oryginalnego CreateMove na początku haka, a następnie zwróć na końcu false, jeśli chcesz wycelować w cichy cel. lub dodaj to na początku Kod: if (g_pLocalPlayer -> GetFlags () i FL_FROZEN) {// Nie deptać za pierwszym razem, gdy zostaniemy zamrożeni, jeśli (m_bWasFrozen) {// Stomp nowe widoki ze starymi cmd -> viewangles = oldangles; return true; } else {m_bWasFrozen = true; }} else {m_bWasFrozen = false; } Oldangles = cmd -> widoki; https://github.com/ValveSoftware/sou...ayer.cpp#L1181 zamiast ustawiania takich widoków jak w sdk, zwracamy prawdę, ponieważ nie musimy uruchamiać żadnego innego kodu
Reply
#4
Jeśli podłączasz metodę creemovem do klienta, możesz to zrobić, aby rozwiązać problem: Kod: if (! UserCMD -> command_number) zwraca originalcreatemove;
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by philip015 lub dodaj to na początku Kod: if (g_pLocalPlayer -> GetFlags () i FL_FROZEN) {// Nie deptać za pierwszym razem, gdy zostaniemy zamrożeni, jeśli (m_bWasFrozen) {// Stomp nowe widoki ze starymi cmd -> viewangles = oldangles; return true; } else {m_bWasFrozen = true; }} else {m_bWasFrozen = false; } Oldangles = cmd -> widoki; https://github.com/ValveSoftware/sou...ayer.cpp#L1181 zamiast ustawiania takich widoków jak w sdk, zwracamy prawdę, ponieważ nie musimy uruchamiać żadnego innego kodu ho shit nie wiedziałem, że to możliwe, dzięki
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by philip015 lub dodaj to na początku Kod: if (g_pLocalPlayer -> GetFlags () i FL_FROZEN) {// Nie deptać za pierwszym razem, gdy zostaniemy zamrożeni, jeśli (m_bWasFrozen) {// Stomp nowe widoki ze starymi cmd -> viewangles = oldangles; return true; } else {m_bWasFrozen = true; }} else {m_bWasFrozen = false; } Oldangles = cmd -> widoki; https://github.com/ValveSoftware/sou...ayer.cpp#L1181 zamiast ustawiania takich widoków jak w sdk, zwracamy prawdę, ponieważ nie musimy uruchamiać żadnego innego kodu czy konieczne jest dla nas m_bWasFrozen shit i dlaczego?
Reply
#7
Myślę, że po prostu nie możesz ustawić nowych kątów, jeśli zamarzniesz, prawda?
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by v1rtuoz Myślę, że po prostu nie możesz ustawić nowych kątów, jeśli zamarzniesz, prawda? jeśli nie wywołasz oryginału, w końcu będziesz mógł poruszać myszą, nawet jeśli nie powinieneś, ponieważ oryginał wykona kod, który napisałem i uniemożliwi przesunięcie twoich widoków. Zacytować: Originally Posted by bbb333 czy konieczne jest dla nas m_bWasFrozen shit i dlaczego? dawno temu to rozgryzłem. Myślę, że miałem problemy, gdy tylko zmuszałem moje stare kąty, nie czekając na więcej kleszczy, jak w sdk. mój cel był używany do spazmowania z jakiegoś powodu, ponieważ moje postacie były pod wpływem mojego aimbota, który wciąż sprawdzał
Reply
#9
if (cmd-> numer_adresu == 0) return original create move; pieprzyć to zamrożone getto w getcie.
Reply
#10
nie działa jeszcze ...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)