Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z AimBotem
#1
HI, mam problem z aimbot .. Używam wątku z @ Douggem. Jak zrobić Dayz Aimbot   Wiem, że jestem noobish w tworzeniu aimbota (pierwszy raz).   Kiedy http://prntscr.com/6ec9dp działa dobrze: http://prntscr.com/6eca1w ale gdy obrócę około 180 * i uruchomię Aimbota, po prostu poruszam się jak ADHD (wszędzie). Pitch działa dobrze.       Kod:   D3DXVECTOR3 targetCoords = unitCurrent -> GetVisualState () -> GetHeadCoordinates (); float distanceXZ = sqrt (pow (targetCoords. x - myCoords. x, 2) + pow (targetCoords. z - myCoords. z, 2)); // float distanceXy = sqrt (pow (targetCoords.x - myCoords.x, 2) + pow (targetCoords.y - myCoords.y, 2)); opposite = (targetCoords. z - myCoords. z) / distanceXZ; // Z XY działa tak samo. ; / adjacent = (targetCoords. x - myCoords. x) / distanceXZ; // Z XY działa tak samo. ; / M_localPlayer -> SetViewPitch (atan2 ((targetCoords .y - myCoords. Y), distanceXZ)); D3DXVECTOR3 dimension = m_localPlayer -> GetVisualState () -> GetDimension (); D3DXVECTOR3 direction = m_localPlayer -> GetVisualState () -> GetDirection (); wymiar. x = przeciwny; kierunek . x = sąsiadujący; m_localPlayer -> GetVisualState () -> SetDimension (wymiar); m_localPlayer -> GetVisualState () -> SetDirection (kierunek);
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)