Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nakładka ESP
#1
Witaj! Czy możesz mi pomóc przetłumaczyć z nakładki GDI na DirectX? D3D (Używam Grab Base):     Kod:   void DrawFilledBox (int x, int, int w, int h, int r, int g, int b, int a) {static ID3DXLine * pLine; jeśli (! pLine) D3DXCreateLine (dx_Device, & pLine); D3DXVECTOR2 vLine [2]; pLine -> SetWidth (w); pLine -> SetAntialias (fałsz); pLine -> SetGLLines (true); vLine [0]. x = x + w / 2; vLine [0]. y = y; vLine [1]. x = x + w / 2; vLine [1]. y = y + h; pLine -> Begin (); pLine -> Draw (vLine, 2, D3DCOLOR_RGBA (r, g, b, a)); pLine -> End (); } Void DrawBox (int x, int y, int width, int height, int px, int r, int g, int b, int a) {DrawFilledBox (x, y + wysokość, szerokość, px, r, g, b, a); DrawFilledBox (x - px, y, px, wysokość, r, g, b, a); DrawFilledBox (x, y - px, szerokość, px, r, g, b, a); DrawFilledBox (x + szerokość, y, px, wysokość, r, g, b, a); }   GDI:     Kod:   void DrawFilledRect (int x, int, int w, int h) {// Tworzymy nasz prostokąt do rysowania na ekranie RECT rect = {x, y, x + w, y + h}; // Usuwamy tę część ekranu i wyświetlamy nasz prostokąt FillRect (HDC_Desktop, & rect, EnemyBrush); } Void DrawBorderBox (int x, int, int, int h, int thickness) {// Górna linia pozioma DrawFilledRect (x, y, w, grubość); // Lewa linia pionowa DrawFilledRect (x, y, grubość, h); // prawa linia pionowa DrawFilledRect ((x + w), y, grubość, h); // dolna linia pozioma DrawFilledRect (x, y + h, w + grubość, grubość); }
Reply
#2
wygląda na to, że już skończyłeś?
Reply
#3
Grab opublikował sposób narysowania nakładki z bezpośrednim x tutaj. Po prostu go wyszukaj. EDiT: To było na końcu listy wątków. http://www.unknowncheats.me/forum/co...y-release.html
Reply
#4
Przemyśl pytanie ... Nie rozumiem.
Reply
#5
Zacytować: Napisał kokole Przemyśl pytanie ... Nie rozumiem. chce skopiować i wkleić ...
Reply
#6
Czy ktoś może post przykład, jak narysować esp z Garb D3D Base
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)