Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Baza graczy Entity
#1
Sup guys ... Próbuję zrobić Memory Triggerbot ... Jednak mam problem z numerami bazy Entity Base ..   Znalazłem adres bazowy głównego gracza, ale w zależności od tego, ilu graczy jest w grze, zmienia się odległość Bajtów Jednostki.   Teraz nie wiem, czy znalazłem niewłaściwy adres, co nie wydaje mi się, ponieważ wygląda na to, że wszyscy gracze są ...   Kiedy w grze jest tylko jeden bot i ME (2 graczy), z jednostki podstawowej wygląda to tak:     Zacytować:       0000 -> pierwszy gracz (ME) 0010 -> Drugi gracz (BOT)         Kiedy jest 8 botów i ME (9 graczy), z Jednostki podstawowej wygląda to tak:     Zacytować:       0000 -> pierwszy gracz (ME) 0030 -> Drugi gracz (BOT) 0050 -> trzeci gracz (BOT) 0070 -> 4. gracz (BOT) 0080 -> 5. gracz (BOT) Resztę nie mogłem znaleźć, ale musi być wyższa niż 0400, bo tak daleko zajrzałem ...         Kiedy jest inny niż poprzedni, zmienia się także dla innych liczb.   Mam MÓJ ADRES BAZOWY i jestem pewien, że to prawda, ponieważ odniosłem sukces na TriggerBocie i działało dobrze ...   Jak mogę uzyskać prawdziwe adresy "m_iTeamNum" (która mówi, która drużyna jest członkiem)?
Reply
#2
Przeprowadź pętlę przez wszystkie elementy i sprawdź EntityBase + 0x98. 2 = terrorysta 3 = antyterrorysta
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)