Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uzyskaj awarie IGameFramework
#1
Cześć ludzie,   więc grałem trochę z Warface i próbowałem ustawić ActorIterator. Problem polega na tym, że kiedy próbuję uzyskać IGameFramework, natychmiast zawiesza się moja gra.   Oto, co robię:   Moje zajęcia:     Kod:   klasa SSystemGlobalEnvironment {public: IGame * GetIGame () {return * (IGame **) ((DWORD) to + 0x28); } IRenderer * GetIRenderer () {return * (IRenderer **) ((DWORD) to + 0x98); } I3DEngine * GetI3DEngine () {return * (I3DEngine **) ((DWORD) to + 0xA4); } Static SSystemGlobalEnvironment * GetInstance () {return * (SSystemGlobalEnvironment **) 0x018B1580; }}; klasa IGame {public: IGameFramework * GetIGameFramework () {return * (IGameFramework **) ((DWORD) to + 0x10); }}; klasa IGameFramework {public: char GetProfileID () {return (char) ((char) to + 0x42C); } IActorSystem * GetIActorSystem () {return * (IActorSystem **) ((DWORD) to + 0x4B0); } DWORD GetIItemSystemPointer () {return (DWORD) ((DWORD) to + 0x4B4); } IGameRules * GetIGameRules () {return * (IGameRules **) ((DWORD) to + 0x610); }};   Jak ich używam:     Kod:   // w hooked endscene: auto pEnv = SSystemGlobalEnvironment :: GetInstance (); auto pGame = pEnv -> GetIGame (); auto pGameFramework = pGame -> GetIGameFramework (); // to się zawiesza   Może ktoś może mi pomóc
Reply
#2
Gra pEnv ma wartość null.
Reply
#3
Miałem ten problem również wcześniej, więc zacząłem używać adresu gry i możesz sprawdzić poprawny wskaźnik przed uzyskaniem dostępu do jego klasy. Kod: IGameFramework * GetFrameWork () {return (IGameFramework *) 0x1A1DE2C; // 1A1290C; }
Reply
#4
Widzę, że robisz ruchy szefa.
Reply
#5
kto ja? Im tylko stary koder został z niego na chwilę teraz, ale dostałem trochę wolnego czasu, aby zaktualizować WF i mój oszukiwać trochę grać, ponieważ im off pracy ze względu na ekstremalne zimno.
Reply
#6
auto m_pGameFramework () {return * (IGameFramework **) ((DWORD) to + 0x28); }
Reply
#7
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie noobified999 Miałem ten problem również wcześniej, więc zacząłem używać adresu gry i możesz sprawdzić poprawny wskaźnik przed uzyskaniem dostępu do jego klasy. Kod: IGameFramework * GetFrameWork () {return (IGameFramework *) 0x1A1DE2C; // 1A1290C; } Czy masz na to podpis? Ponieważ adres nie jest naprawdę użyteczny, jeśli nie wiem, jak go znaleźć
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)