Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RLY PROSTY Menu przewijania
#1
Właśnie skończyłem moje pierwsze menu przewijania i ponieważ ppl tutaj pomogło mi zrozumieć, jak działa arma i jak tworzyć takie rzeczy, pomyślałem, że je udostępnię   To nic wielkiego. ale hej to moja pierwsza próba zrobienia jednego ^ ^   Funkcje:   Uzdrawiaj siebie / Inne Napraw własny / inny pojazd Altis Life Money - TESTICAL STUFF--   Uzyskaj altis Admin Zdobądź przedmioty Altisa   powstrzymać / nieskrępować siebie powstrzymać / nieskrępować innych   Dodano: Odbijaj każdy samochód.   Dodano: Revive Players ------------------------   No cóż, administrator nie działa atm ... przepraszam za to lol, ale po prostu nie mogę się zorientować, jak to działa: /     Okej, więc powstrzymaj innych / niepohamowanie powinno teraz działać! Nie jestem pewien, czy nie mogę tego teraz przetestować I nawet nie wiem, czy ktoś nawet daje jeden sh ... xD, ale wy! :'RE jeśli masz ochotę próbować po prostu zrobić i powiedzieć mi, czy to działa, czy nie: 3   tutaj jest pobieranie usunięto pobieranie, ponieważ było bezużyteczne z kodem tutaj zbyt haha: "D   Po prostu zapisz kod jako "whatever.sqf" i wykonaj go, gdy jesteś na serwerze: P   a tutaj kod lol.           Menu [PHP] MenuTest_Main call menuPopulate;   menuClear = { { gracz removeAction _x; } forEach menuArray; menuArray = [0]; };   menuPopulate = { zadzwoń do menu Opróżnij; { _entry = player addAction [_x wybierz 0, _x wybierz 1, zero, 1.5, fałsz]; menuArray = menuArray + [_entry]; } forEach _this; };   menuTest_Main = [ ["-> Menu Money Life", {menuTest_MON call menuPopulate; }], ["-> Menu Napraw / Uzdrowienie", {menuTest_RH menu połączeńPopuluj; }], ["-> Zniszcz / zabij", {menuTest_DK call menuPopulate; }], ["-> Testowanie rzeczy", {menuTest_Test call menuPopulate; podpowiedź "To tylko do celów testowych!"; }] ];   menuTest_MON = [ ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["-> Money ATM", {life_Iatmcash = life_Iatmcash + 500000; podpowiedź "ATM Richie"; }], ["-> Money OnHand", {life_Icash = life_Icash + 200000; podpowiedź "Takie pieniądze, dużo wow"; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["-> Money Select ATM", {menuTest_MoneyATM call menuPopulate; }], ["-> Pieniądze Wybierz OnHand", {menuTest_MoneyOH call menuPopulate; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["<t color = '# FF0000'> Powrót do głównego menu </ t>", {menuTest_Main menu połączeńPopulate; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""] ];   menuTest_MoneyATM = [ ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["ATM = 10k", {life_Iatmcash = life_Iatmcash + 10000; podpowiedź "ATM = 10k Richer"; }], ["ATM = 25k", {life_Iatmcash = life_Iatmcash + 25000; wskazówka "ATM = 25k Richer"; }], ["ATM = 50k", {life_Iatmcash = life_Iatmcash + 50000; podpowiedź "ATM = 50k Richer"; }], ["ATM = 100k", {life_Iatmcash = life_Iatmcash + 100000; podpowiedź "ATM = 100k Richer"; }], ["ATM = 1M", {life_Iatmcash = life_Iatmcash + 1000000; wskazówka "ATM = 1M Richer"; }], ["ATM = 5M", {life_Iatmcash = life_Iatmcash + 5000000; wskazówka "ATM = 5M Richer"; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["<t color = '# FF0000'> Powrót do pieniędzy </ t>", {menuTest_MON menu połączeńPopuluj; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""] ];   menuTest_MoneyOH = [ ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["OnHand = 10k", {life_Icash = life_Icash + 10000; wskazówka "OnHand = 10k Richer"; }], ["OnHand = 25k", {life_Icash = life_Icash + 25000; wskazówka "OnHand = 25k Richer"; }], ["OnHand = 50k", {life_Icash = life_Icash + 50000; wskazówka "OnHand = 50k Richer"; }], ["OnHand = 100k", {life_Icash = life_Icash + 100000; podpowiedź "OnHand = 100k Richer"; }], ["OnHand = 1M", {life_Icash = life_Icash + 1000000; wskazówka "OnHand = 1M Richer"; }], ["OnHand = 5M", {life_Icash = life_Icash + 5000000; wskazówka "OnHand = 5M Richer"; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["<t color = '# FF0000'> Powrót do pieniędzy </ t>", {menuTest_MON menu połączeńPopuluj; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""] ];   menuTest_RH = [ ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["-> Napraw własne", {vehicle player setDamage 0; wskazówka "Naprawiono własny samochód: P"; }], ["-> Napraw inne", {vehicle cursorTarget setDamage 0; wskazówka "Naprawiono inny samochód"; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["-> Heal Self", {player setDamage 0; wskazówka "Healed Self: P"; }], ["-> Heal Other", {cursorTarget setDamage 0; wskazówka "Healed Other: P"; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["<t color = '# FF0000'> Powrót do głównego menu </ t>", {menuTest_Main menu połączeńPopulate; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""] ];   menuTest_DK = [ ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["-> Kill Other", {cursorTarget setDamage 1; podpowiedź "Zabił tego Fuckera"; }], ["-> Zniszcz pojazd", {cursorTarget setDamage 1; podpowiedź "Zniszczony samochód twardy"; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["<t color = '# FF0000'> Powrót do głównego menu </ t>", {menuTest_Main menu połączeńPopulate; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""] ];   menuTest_Test = [ ["<t color =" # 000000 "> === </ t> <t color = '# 00FF1A'> Altis-Life </ t> <t color = '# 000000'> === </ t> "," "], ["Restrain Someone", {[] spawn restrain_test; spać 5; zakończyć res
Reply
#2
Równie dobrze możesz umieścić go w tagach [CODE], ponieważ są to święta, w których mod pobierania nie jest tak aktywny. Tak jest, jeśli jest to tylko jeden skrypt. Jeśli masz wiele skryptów, dobrze .. Dla mnie menu jest lepsze, tym mniej ma skryptów. Mogę Ci pokazać, jak użyć menu komend z funkcjami, jeśli chcesz.
Reply
#3
po prostu kod, bez skanowania. dzięki za udostępnienie.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by FlowerzNDaizyz Równie dobrze możesz umieścić go w tagach [CODE], ponieważ są to święta, w których mod pobierania nie jest tak aktywny. Tak jest, jeśli jest to tylko jeden skrypt. Jeśli masz wiele skryptów, dobrze .. Dla mnie menu jest lepsze, tym mniej ma skryptów. Mogę Ci pokazać, jak użyć menu komend z funkcjami, jeśli chcesz. haha nie byłem pewien, czy mogę po prostu napisać kod: "D i co masz na myśli mówiąc o menu dowodzenia z funkcjami? Przepraszam, że zacząłem robić te rzeczy ze skryptu arma 3 i nie wiem jeszcze zbyt wiele: /
Reply
#5
Nadal można korzystać z funkcji, aby działało lepiej. Gdziekolwiek masz połączenie funkcji life_fnc_handleIn, możesz to zrobić: Kod: inv_handler = {_item = _to wybiera 0; _quantitiy = _to wybiera 1; // dodaj tutaj}; Możesz wywołać tę funkcję zamiast wywoływać funkcję życiową, co jest dla mnie preferowane, ale niekonieczne. Powodem, dla którego commandingMenu nie działa, jest to, że nie korzystałeś z showCommandingMenu. Kod: showCommandingMenu "#USER: lorem";
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by FlowerzNDaizyz Nadal można korzystać z funkcji, aby działało lepiej. Gdziekolwiek masz połączenie funkcji life_fnc_handleIn, możesz to zrobić: Kod: inv_handler = {_item = _to wybiera 0; _quantitiy = _to wybiera 1; // dodaj tutaj}; Możesz wywołać tę funkcję zamiast wywoływać funkcję życiową, co jest dla mnie preferowane, ale niekonieczne. Powodem, dla którego commandingMenu nie działa, jest to, że nie korzystałeś z showCommandingMenu. Kod: showCommandingMenu "#USER: lorem"; Kod: inv_handler = {_item = _to wybiera 0; _quantitiy = _to wybiera 1; // dodaj tutaj}; okej, nie rieraję się, że haha x: dlaczego byłoby lepiej to zrobić? o: Przepraszam, jeśli zadaję głupie głupie pytania, ale jestem tak, jak powiedziałam, że nowiutki i pytam, bo chcę się nauczyć jak to działa:
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by gastor199 Kod: ["Unrestrain Someone", {[] spawn unrestrain_test; spać 5; zakończ test unrestrain_test; }], & Kod: unrestrain_test = {private ["_unit"]; _unit = cursorTarget; if (isNull _unit OR! (_unit getVariable ["unieruchomiony", FALSE])) exitWith {}; // Sprawdzanie błędów? _jednostka setVariable ["restrained", FALSE, TRUE]; _jednostka setVariable ["Escorting", FALSE, TRUE]; _jednostka setVariable ["transport", FALSE, TRUE]; odłącza jednostkę; [[0, format [zlokalizuj "STR_NOTF_Unrestrain", _jednostka get Zmienna ["nazwa", nazwa _jednostka], nazwa_profilu]], "life_fnc_broadcast", zachód, FALSE] call life_fnc_MP; }; czy to jest poprawne? lol Powinno być.
Reply
#8
jaki dotyk do aktywnego?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)