Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MissionVars
#1
Wiem, że na przykład pieniądze z życia alias są przechowywane w misji misja. Oto, co mam na razie:   http://fs5.directupload.net/images/160119/2pcdxbac.png   Istnieje wiele par GameVar. Ale dla mnie to nie ma sensu.   Więc proszę mi pomóc. Zgubiłem się.
Reply
#2
https://pbs.twimg.com/media/CPXi4CfUYAEh8Z8.jpg:large
Reply
#3
Zajrzyj do pliku misji i zrób to wszystko za pomocą skryptu, z pewnością to po prostu łatwiejsze?
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by Paradoggy Zajrzyj do pliku misji i zrób to wszystko za pomocą skryptu, z pewnością to po prostu łatwiejsze? Tak, ale łatwiejszy sposób może zostać wykryty przez serveradmins, mam na myśli edycję wartości, ponieważ pamięć nie jest najlepszym wyborem, ale możesz zrobić hak dla zmiennej ceny. Oto przykład: Kod: if ((life_atmcash) <10000) then {// Brak środków pieniężnych} Po co więc zmieniać wartość life_atmcash, kiedy można zmienić cały skrypt w pamięci? Więc jeśli podłączysz life_atmcash do 9999999, będzie to: Kod: if ((9999999) <10000) to {// Nie wystarczające pieniądze} else {// buy}
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie OliverKoep Tak, ale łatwiejszy sposób może zostać wykryty przez serveradmins, mam na myśli edycję wartości, ponieważ pamięć nie jest najlepszym wyborem, ale możesz zrobić hak dla zmiennej ceny. Oto przykład: Kod: if ((life_atmcash) <10000) then {// Brak środków pieniężnych} Po co więc zmieniać wartość life_atmcash, kiedy można zmienić cały skrypt w pamięci? Więc jeśli podłączysz life_atmcash do 9999999, będzie to: Kod: if ((9999999) <10000) to {// Nie wystarczające pieniądze} else {// buy} Ten facet patrzy na większy obraz, uwielbiam to. Po co próbować modyfikować wartość gry, kiedy można manipulować przestrzenią zmiennych misji w pamięci. Jedynym sposobem na uzyskanie tego przy pomocy skryptów jest użycie metody, której użyję do załadowania twojego skryptu, zanim misja zostanie załadowana.
Reply
#6
Mój problem polega na tym, że nie mogę odbudować przestrzeni zmiennej misji w pamięci. I dowiedziałem się na własnej skórze, że administrator ma logi zawierające wszystkie działania, które zrobiłeś. Zacytować: Zajrzyj do pliku misji i zrób to wszystko za pomocą skryptu, z pewnością to po prostu łatwiejsze? Nie jest to zakodowane. Jeśli wiesz, jak dekodować zakodowany plik ".pbo", powiedz mi, jak to zrobić.
Reply
#7
Po prostu użyj menedżera PBO: ~ ~ ~ ~
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by jonaag Mój problem polega na tym, że nie mogę odbudować przestrzeni zmiennej misji w pamięci. I dowiedziałem się na własnej skórze, że administrator ma logi zawierające wszystkie działania, które zrobiłeś. Nie jest to zakodowane. Jeśli wiesz, jak dekodować zakodowany plik ".pbo", powiedz mi, jak to zrobić. Nie mam pojęcia, jeśli chodzi o pamięć tak uczciwą, ale to, co robię, to po prostu zabić jakikolwiek antihack działający na moim kliencie, symulować skrypt jako przelew bankomatowy do mojego klienta, potem im gucci, o ile nie idę na OTT, i NIGDY nie zostałem przyłapanym na robieniu tego w ten sposób, ale wystarczająco fair, bracie, nie mogłem pomóc i życzę ci szczęścia!
Reply
#9
Zacytować: Napisał Ratzfatz54 Po prostu użyj menedżera PBO: ~ ~ ~ ~ Zewnętrzne linki do pobierania plików są niedozwolone, z wyjątkiem rzadkich przypadków, gdy zostały wstępnie zatwierdzone przez pracownika. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz zasady sekcji pobierania.
Reply
#10
Po prostu zmień wszystkie nazwy zmiennych życiowej gotówki na serwerze na coś innego. Możesz kupić wszystko za 0 dolarów i wysłać ludziom biliony.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)