Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Release] Ar master 2 Executor
#11
Zacytować: Oryginalnie wysłana przez Analog Być może nie jesteście spokrewnieni, ale z jaką łatką beta korzystacie? Pobierz / zainstaluj 94444 (patch Beta) i odeślij go, jeśli zadziała. Rozbijam się także, gdy próbuję wykonywać skrypty, otwieram program w menu serwera, a kiedy wchodzę do gry, próbuję wykonać skrypt pojazdu, który przyszedł z programem, a gra nie odpowiada. Mam też najnowszą wersję beta poprawki.
Reply
#12
Właśnie wykonałem mój w holu, próbując tego
Reply
#13
Zacytować: Napisał BrighteousPony Właśnie wykonałem mój w holu, próbując tego Tak, jak mówi mroczna w drugiej ominiętej nitce, wykonuj to za każdym razem, gdy idziesz do lobby, w przeciwnym razie obejście nie zadziała i / lub możesz zostać zbanowany przez BE.
Reply
#14
Zacytować: Napisał BrighteousPony Właśnie wykonałem mój w holu, próbując tego Tak, bez względu na to, czy wykonuję moje (Lobby, w grze), gra zawsze mówi "Arma2 Oa nie odpowiada" Jak 3 sekundy później. (Czy muszę wykonać jakąkolwiek edycję skryptów, które są dostarczane z tym executerem lub po prostu kliknąć i wykonać?) Również mieć wersję detaliczną, jeśli to robi różnicę, Ale nie powinien widzieć, jako że executer uważa to za w porządku.
Reply
#15
Działa dobrze ... ale wykryto. Albo robię coś złego. Odradzam A-10 bez problemów ... ale kiedy próbuję spawnować ammobox - to mnie wykrywa.
Reply
#16
Zacytować: Originally Posted by kevinrus93 Działa dobrze ... ale wykryto. Albo robię coś złego. Odradzam A-10 bez problemów ... ale kiedy próbuję spawnować ammobox - to mnie wykrywa. Musisz używać go źle ... przeczytaj pierwszy post.
Reply
#17
Działa idealnie tutaj. beta 94444 i żadnych problemów z wykonywaniem skryptów
Reply
#18
Zacytować: playerlist = allUnits; j = liczba graczy; i = 0; markPosVeh = true; podczas gdy {markPosVeh} zrobić { playerlist = allUnits; j = liczba graczy; i = 0; dla "i" od 0 do j do { unit = playerlist select i; deleteMarkerLocal ("VehMarker" + (str i)); marker2 = "VehMarker" + (str i); marker2 = createMarkerLocal [marker2, jednostka getPos]; marker2 setMarkerTypeLocal "mil_dot"; marker2 setMarkerPosLocal (jednostka getPos); marker2 setMarkerColorLocal ("ColorGreen"); marker2 setMarkerTextLocal format ["% 1", nazwa jednostki]; }; spać 0,5; }; podpowiedź "unitMarkings Stopping"; i = 0; dla "i" od 0 do j do { unit = playerlist select i; deleteMarkerLocal ("VehMarker" + (str i)); }; Nie mogę sprawić, żeby ten skrypt działał. Możesz pomóc?
Reply
#19
hej, próbuję amunicji w nieskończoności, działa dobrze, ale kiedy jest w trybie boga, kopie mnie z pomysłem # 6 na jakiś pomysł? Po raz pierwszy używam trybu godnego pracy, ale teraz nie wiem, co robię źle, ale inny skrypt działa dobrze
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)