Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ustaw administratora serwera
#1
Cześć wszystkim i Merry Xmas,   Zanim przeczytasz poniższe, musisz wiedzieć, że musisz znaleźć pęknięcie w swoim kliencie .pbo serwera, a ja nie jestem Anglikiem, więc jeśli popełnię wiele błędów, to jest normalne.   Zacznijmy, najpierw musisz zdekompilować PBO serwera. Do tego polecam PboView; plik do dekompilacji znajduje się w C: \ Users \% USERNAME% \ AppData \ Local \ ArmA 2 OA \ MPMissionsCache, a nazwa pliku zależy od serwera. Dekompiluj go wszędzie i otwieraj fodlera. Teraz polecam ci używanie Notepad ++, musisz przeszukać, czy istnieją jakieś narzędzia administracyjne we wszystkich plikach (używam wyszukiwania w podfolderze). Właśnie widzę folder administratora, jest plik, który sprawdza, czy jestem modo, admin lub koder:     Kod:   private ["_uid", "_handle"]; _uid = getPlayerUID player; if ((_uid in smod) OR (_uid in adm) LUB (_uid in SA)) then {if ((_uid in smod)) then {***}; if ((_uid in adm)) następnie {***}; if ((_uid w SA)) następnie {***}; };   A teraz sprawdzam niektóre pliki w folderze i widzę, że są pewne struktury:     Kod:   _uid = getPlayerUID player; if ((_uid in smod) OR (_uid in adm) LUB (_uid in SA)) then {***}   Kiedy zobaczysz, że wartość _uid jest resetowana we wszystkich plikach, wiesz, że nie możesz tego zrobić z tą wartością, ale widzisz to: _uid w smod / adm / SA, więc po prostu przeszukaj tę wartość we wszystkich plikach, Biorę smoda, ponieważ jest to konkretne słowo, które może być tylko pożądane, po prostu znajduję to:     Kod:   smod = ["***"];   Otwieram plik w zakładanej linii i widzę to:     Kod:   smod = ["***"]; adm = ["***", "***", "***", ...]; SA = ["***", "***", "***"];   W tej chwili uważam, że SA jest wyższą rangą i widzę, że wartość ta nie jest resetowana w żadnym momencie, więc teraz trochę kodujemy. Utwórz nowy plik tekstowy. Chcemy być wyższą rangą, abyśmy mogli dodać nas do SA w następujący sposób:     Kod:   SA = ["***", "***", "***", "NASZ UID"];   Ale musisz zmienić kod po zmianie klucza, dlatego użyjemy ich skryptu, aby uzyskać nasz UID i zmodyfikować kod do adaptacji:     Kod:   _uid = getPlayerUID player; SA = ["***", "***", "***", _uid];   Teraz istnieje wiele sposobów na wywołanie menu administratora, ale chcę użyć akcji w menu przewijania. Jestem na serwerze nieużytków i istnieje akcja Menu odtwarzacza, szukam go i znalazłem:     Kod:   playerMenuId = player addAction [format ["<t color = '# 219eff'>% 1 </ t>", "Menu odtwarzacza"], "client \ systems \ menu \ init.sqf", [], - 10, false , false, "", "odtwarzacz lokalny"];   Po prostu zmienię to tak:     Kod:   playerMenuId = player addAction [format ["<t color =" # C60800 ">% 1 </ t>", "Menu administratora"], "client \ systems \ menu \ init.sqf", [], - 10, false , false, "", "odtwarzacz lokalny"];   Aby znaleźć .sqf, czego potrzebuję, po prostu wracam do tego:     Kod:   private ["_uid", "_handle"]; _uid = getPlayerUID player; if ((_uid in smod) LUB (_uid in adm) LUB (_uid in SA)) then {if ((_uid in smod)) then {***}; if ((_uid in adm)) następnie {***}; if ((_uid w SA)) następnie {***}; };   A następnie w:     Kod:   if ((_uid w SA)) następnie {[...] execVM "client \ systems \ admin \ loadServerAdministratorMenu.sqf"; [...]};   Po prostu biorę "client \ systems \ admin \ loadServerAdministratorMenu.sqf" i zastępuję drogę do menu wszystkich graczy w moim menu Admin:     Kod:   playerMenuId = player addAction [format ["<t color = '# C60800">% 1 </ t> "," Menu administratora "]," client \ systems \ admin \ loadServerAdministratorMenu.sqf ", [], - 10, false , false, "", "odtwarzacz lokalny"];   Końcowy kod to tylko 3 linie:     Kod:   _uid = getPlayerUID player; SA = ["***", "***", "***", _uid]; playerMenuId = player addAction [format ["<t color = '# C60800">% 1 </ t> "," Menu administratora "]," client \ systems \ admin \ loadServerAdministratorMenu.sqf ", [], - 10, false , false, "", "odtwarzacz lokalny"];   Po prostu zapisz plik z rozszerzeniem .sqf. A teraz, już go nie ma, wystarczy wykonać ten skrypt na serwerze, a teraz jesteś administratorem. Zauważ, że używam tego dla OMG-Clan Wasteland Server 2 i że działa idealnie!   Możesz pobrać go tutaj: http://www.unknowncheats.me/forum/do...=file&id=10615 (po prostu zapisz go w .sqf)   Nie upoważniam nikogo do umieszczania go w żadnej innej witrynie bez mojej zgody.
Reply
#2
Właśnie pobrałem DayZ dzisiaj, czy mógłbyś dodać mi pary (Biegalson10) i zrobić to dla mnie? Jestem naprawdę nowy w tych rzeczach
Reply
#3
Notatka moderatora Zatwierdzony. Po prostu skrypt, bez skanowania. Edycja: OP zapomniałeś połączyć go w swoim poście.
Reply
#4
O wiele szybszą alternatywą jest po prostu wyszukanie twojego UID w pamięci i zmiana go na jeden z UID adminów, zrobiłem program, który robi to w <5 minut dla przyjaciela.
Reply
#5
Biegalson, nie mogę tego zrobić dla wszystkich osób, które mnie pytają, jestem bardzo zajęty i mam pękniętą wersję. Dmac, dodane. Gloke, ale tutaj nie można, ponieważ UID jest resetowany we wszystkich plikach.
Reply
#6
Zacytować: Napisał mouldypeanuts Jak więc odzyskać plik MPMission. Przypadkowo usunąłem je: / Oops. Nieważne, rozgryzłem to. Działa świetnie! Dobra robota! Wystarczy ponownie połączyć się z serwerem, który jest potrzebny i zostanie pobrany automatycznie.
Reply
#7
człowiek wideo byłoby miłe
Reply
#8
Niezły tutorial. Z jakiego executora skryptów korzystasz? I nie sądzę, że potrzebujemy do tego obejścia, prawda? Zacytować: Napisał DarkHex Niezły tutorial. Z jakiego executora skryptów korzystasz? I nie sądzę, że potrzebujemy do tego obejścia, prawda? EDYCJA: Po pewnym czasie zabawy zauważyłem, że to nie działa na wszystkich serwerach, ponieważ niektóre serwery używają różnych paneli administracyjnych lub sposobów. Chociaż udało mi się znaleźć kilka serwerów, które używają tego samego panelu administracyjnego jak powyżej, ale wszystkie są pustkowiem: /.
Reply
#9
W porządku, dzięki za tutorial. + Rep
Reply
#10
Nie ma problemu, jeśli jakikolwiek inny ma jakieś pliki systemu anty cheat, mogę dostosować skrypt, jeśli jest on niezabezpieczony.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)