Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Domyślne funkcje w SQF
#1
Przeglądałem więc skrypty z niemal każdego menu i bardzo chciałbym stworzyć własne. Jedyne, czego nie mogę teraz zrozumieć, to jak znaleźć wstępnie zdefiniowane funkcje, takie jak setDamage lub addWeapon, jest prawdopodobnie inna nazwa dla nich niż domyślne funkcje, ale wydaje mi się, że zostały one właśnie wyciągnięte z Ktoś osioł, nie wiem jak wyjaśnić moje pytanie.   TL; DR   Super noob próbuję dowiedzieć się, kto może się dowiedzieć, że mogą używać rzeczy takich jak setDamage i addWeapon i jak mogę znaleźć więcej funkcji, które są natywnie dostępne, których nie muszę definiować. Po raz kolejny coś jak setVelocity lub createVehicle, skąd one pochodzą, jak znaleźć więcej?
Reply
#2
Zacytować: Originally Posted by revivability Przeglądałem więc skrypty z niemal każdego menu i bardzo chciałbym stworzyć własne. Jedyne, czego nie mogę teraz zrozumieć, to jak znaleźć wstępnie zdefiniowane funkcje, takie jak setDamage lub addWeapon, jest prawdopodobnie inna nazwa dla nich niż domyślne funkcje, ale wydaje mi się, że zostały one właśnie wyciągnięte z Ktoś osioł, nie wiem jak wyjaśnić moje pytanie. TL; DRa Super noob próbuję dowiedzieć się, kto może się dowiedzieć, że mogą używać rzeczy takich jak setDamage i addWeapon i jak mogę znaleźć więcej funkcji, które są natywnie dostępne, których nie muszę definiować. Po raz kolejny coś jak setVelocity lub createVehicle, skąd one pochodzą, jak znaleźć więcej? https://community.bistudio.com/wiki/...pting_Commands
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by thebigben https://community.bistudio.com/wiki/...pting_Commands Nie mogę uwierzyć, że spędziłem tak dużo czasu na szukaniu go i to jest dosłownie na ich stronie internetowej. Dziękuję bardzo, proszę pana.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by revivability Nie mogę uwierzyć, że spędziłem tak dużo czasu na szukaniu go i to jest dosłownie na ich stronie internetowej. Dziękuję bardzo, proszę pana. Np koleś
Reply
#5
Czytałem pierwszy post ... i myślałem cały czas "czy powinienem opublikować mu wiki ?!" przewinął się i niestety ktoś był szybszy xDD przepraszam za podtekst tho; D
Reply
#6
Polecenia skryptowe według funkcjonalności są bardzo pomocne. Blog KK ma kilka dobrych rzeczy. http://killzonekid.com/arma-2-arma-3...commands-list/ http://killzonekid.com/category/tutorials/ http://killzonekid.com/ Możesz po prostu zrzucić pliki konfiguracyjne z dodatków. Lol Początkowo zamierzałem zrobić listę poleceń skryptowych na jednym z moich wątków, ale potem pomyślałem, że to kurwa.
Reply
#7
Dzięki za współpracowników, chciałbyś zapytać, co jest poleceniem, aby odradzić menu na arma 3 lub dayz sa?
Reply
#8
Zacytować: Napisał Fantasize Dzięki za współpracowników, chciałbyś zapytać, co jest poleceniem, aby odradzić menu na arma 3 lub dayz sa? Co ..... "Menu" Nie ma "Menu". Musisz to zrobić.
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by FlowerzNDaizyz Co ..... "Menu" Nie ma "Menu". Musisz to zrobić. Nie, jeśli na moim skrypcie, aby pojawiło się menu, muszę nacisnąć klawisz F5, jaki jest skrypt, aby powiązać klucz, aby powiązać go z "F1" lub innym kluczem? Czy to samo polecenie dla arma 3 lub dayz sa?
Reply
#10
Zacytować: Napisał Fantasize Nie, jeśli na moim skrypcie, aby pojawiło się menu, muszę nacisnąć klawisz F5, jaki jest skrypt, aby powiązać klucz, aby powiązać go z "F1" lub innym kluczem? Czy to samo polecenie dla arma 3 lub dayz sa? Jeśli wstrzykujesz przez interfejs serwera, to tak naprawdę nie działa w ArmA 3 lub SA, ale jeśli jest to skrypt, powinien działać, jeśli jest to coś w stylu menu komend lub addakcji. W przeciwnym razie nie będzie działać, ponieważ dialogi nie są kompatybilne podczas gier. Pojawi się błąd "Błąd: okno dialogowe RscFunctionsViewer nie znaleziono" lub dowolne z menu. Jeśli myślę, że wiem, o czym mówisz, znajdź w skrypcie, gdzie dodaje obsługę zdarzeń zawierającą "KeyDown". Funkcja jest prawdopodobnie jak przełącznik dla _, który powinien zostać przekazany za pośrednictwem procedury obsługi zdarzenia. Jeśli chcesz zmienić klucz, zmień numer sprawy X: {} i zastąp go numerem odpowiadającym klawiszowi na klawiaturze. Te liczby są tutaj: https://community.bistudio.com/wiki/ListOfKeyKodów Nie oczekuj, że będę w stanie ci pomóc, jeśli nie mam pojęcia, jak wygląda twoje menu.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)