Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chams: pobieranie materiałów modelu gracza
#1
EDYCJA: rozwiązany.   Próbuję więc pokolorować materiały modeli graczy za pomocą AlphaModulate i ColorModulate, aby uzyskać tego rodzaju chams:       I wszystko działa dobrze. Ale użycie IVModelInfo :: GetModelMaterials w celu uzyskania każdego materiału modelu gracza powoduje spadek liczby klatek na sekundę. Zdaję sobie sprawę, że nie powinienem wywoływać go za każdym razem, gdy wywoływany jest DrawModelExecute, więc robię to tylko wtedy, gdy pojawia się nowy model. Ale to nadal zjada około 30 fps.   Czy ktoś wie o lepszym, bardziej wydajnym sposobie na zrobienie tego? Nie jestem zainteresowany tworzeniem własnych materiałów ani ich kolorowaniem przy pomocy IVRenderView / IStudioRender :: SetColorModulation, ponieważ nie ma tego samego efektu. tak naprawdę właśnie ustawiałem złe wartości.
Reply
#2
SetColorModulation wydaje się mieć taki sam efekt: Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 806 x 629. I jestem prawie pewien, że nie zje twojego FPS.
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by FuckFace32 SetColorModulation wydaje się mieć taki sam efekt: http://puu.sh/qbKfm/4d858002a9.jpg I jestem prawie pewien, że nie zje twojego FPS. W rzeczywistości jest znacznie ciemniej: EDYTOWAĆ: Problem polegał na tym, że nie ustawiłem poprawnie wartości ... IVRenderVew :: SetBlend (float) wydaje się przyjmować wartości od 0 do 1.0 i IVRenderVew :: SetColorModulation (float *) wymaga wartości z zakresu od 0 do 255 Ustawiłem modulację kolorów wartościami 0-255
Reply
#4
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie jerry111 W rzeczywistości jest znacznie ciemniej: http://i.imgur.com/KSB4vKU.png Spróbuj ustawić MATERIAŁ_VAR_HALFLAMBERT.
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by FuckFace32 Spróbuj ustawić MATERIAŁ_VAR_HALFLAMBERT. To jednak wymagałoby pozyskania materiału. I to właśnie powoduje spadek liczby klatek na sekundę. Również w tym momencie mogłem po prostu pokolorować modulację samego materiału. EDYTOWAĆ: Rozwiązane, patrz wyżej
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)