Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skrypty i wtryskiwacze?
#1
Szukam kilku wskazówek, dla kilku rzeczy:   1: Jak utworzyć wtryskiwacz skryptowy? Przeszukałem go i szukałem w UC. Jest trochę informacji, ale nie ma to dla mnie większego sensu. Wystarczy mały, szorstki przewodnik dotyczący tego, czego potrzebuję się uczyć i jak to działa. Nawet 2-3 zdania by zrobiły.   2: Jak nauczyć się pisać własne skrypty, które nie skutkowałyby insta banem? Znalazłem samouczek na temat skryptów Arma 3 (legit scripting, not cheats) na stronie BI, ale jak włączyć "legit" do kodów?   3: Jak powstaje ESP? Pomocny byłby szorstki przewodnik. Widziałem, jak Douggems prowadzi, ale nie mam jeszcze okazji go używać.
Reply
#2
wiedzieć, jak kodować w języku c ++ i postępować zgodnie z tym samouczkiem http://www.unknowncheats.me/forum/ar...-executer.html i dla skryptowania. to naprawdę łatwe spróbuj spojrzeć na inne menu i porównaj to z rzeczami, które uczysz się na stronie BI. zacznij od małego jak pojazd spawner lub teleport. udzielam ci pomocy przy części odrodzenia pojazdu. Zacytować: addAction gracza tworzy akcję jako przykład Zacytować: addauracja gracza ["Lubię banana"]; jeśli to wykonam, otrzymam opcję przewijania, która mówi, że lubię banana. ale teraz opcja przewijania nic nie robi. jeśli go kliknę, nic się nie dzieje. więc teraz przejdziemy do części odrodzenia pojazdu. Zacytować: createVehicle (odtwarzacz getPosAtl) oznacza to stworzenie pojazdu na pozycji graczy. więc jeśli dodamy to do odtwarzacza, dodaj akcję, otrzymamy coś takiego. Zacytować: player addAction ["> GOkart", "'C_Kart_01_F' createVehicle (gracz getPosAtl)"]; to odrodzi się GoKart w pobliżu twojej pozycji. "C_Kart_01_F" to nazwa pojazdu, który chcesz odrodzić. tutaj jest lista wszystkich nazw pojazdów arma 3 https://community.bistudio.com/wiki/...gVehicles_WEST Powodzenia z resztą
Reply
#3
Dzięki! Zastanawiam się po zabawie z niektórymi skryptami, czy można ominąć infistar?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)