Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Struktura AABB
#1
Cześć ludzie, Potrzebuję SetTransformedAABB z struct AABB Ktoś to ma?
Reply
#2
Ta funkcja nie zawiera żadnego konkretnego wywołania silnika i może być obliczona ręcznie. Oczywiście, jeśli już uzyskałeś potrzebne AABB i macierz: Kod: ILINE unieważnia SetTransformedAABB (const Matrix34 i m34, const AABB i aabb) {if (aabb. IsReset ()) Reset (); else {Matrix33 m33; m33. m00 = fabs_tpl (m34. m00); m33. m01 = fabs_tpl (m34 .m01); m33. m02 = fabs_tpl (m34. m02); m33. m10 = fabs_tpl (m34, m10); m33. m11 = fabs_tpl (m34 .m11); m33. m12 = fabs_tpl (m34.m12); m33. m20 = fabs_tpl (m34.m20); m33. m21 = fabs_tpl (m34 .m21); m33. m22 = fabs_tpl (m34. m22); Vec3 sz = m33 * ((aabb max - aabb. Min) * 0,5f); Vec3 poz = m34 * ((aabb. Max + aabb. Min) * 0,5f); min = pos - sz; max = pos + sz; }}
Reply
#3
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie gEntity Ta funkcja nie zawiera żadnego konkretnego wywołania silnika i może być obliczona ręcznie. Oczywiście, jeśli już uzyskałeś potrzebne AABB i macierz: Kod: ILINE unieważnia SetTransformedAABB (const Matrix34 i m34, const AABB i aabb) {if (aabb. IsReset ()) Reset (); else {Matrix33 m33; m33. m00 = fabs_tpl (m34. m00); m33. m01 = fabs_tpl (m34 .m01); m33. m02 = fabs_tpl (m34. m02); m33. m10 = fabs_tpl (m34, m10); m33. m11 = fabs_tpl (m34 .m11); m33. m12 = fabs_tpl (m34.m12); m33. m20 = fabs_tpl (m34.m20); m33. m21 = fabs_tpl (m34 .m21); m33. m22 = fabs_tpl (m34. m22); Vec3 sz = m33 * ((aabb max - aabb. Min) * 0,5f); Vec3 poz = m34 * ((aabb. Max + aabb. Min) * 0,5f); min = pos - sz; max = pos + sz; }} widziałem to, ale nie działa dla mnie
Reply
#4
Do sylwetki, z której chcesz skorzystać? dokładniej dla funkcji DrawAABB
Reply
#5
Zacytować: Napisał KANKOSHEV Do sylwetki, z której chcesz skorzystać? dokładniej dla funkcji DrawAABB to jest właśnie to, co mam, muszę umieścić to z AABB struct
Reply
#6
Kod: ILINE unieważnia SetTransformedAABB (const Matrix34 i m34, const AABB i aabb) {if (aabb. IsReset ()) Reset (); else {Matrix33 m33; m33. m00 = fabs_tpl (m34. m00); m33. m01 = fabs_tpl (m34 .m01); m33. m02 = fabs_tpl (m34. m02); m33. m10 = fabs_tpl (m34, m10); m33. m11 = fabs_tpl (m34 .m11); m33. m12 = fabs_tpl (m34.m12); m33. m20 = fabs_tpl (m34.m20); m33. m21 = fabs_tpl (m34 .m21); m33. m22 = fabs_tpl (m34. m22); Vec3 sz = m33 * ((aabb max - aabb. Min) * 0,5f); Vec3 poz = m34 * ((aabb. Max + aabb. Min) * 0,5f); min = pos - sz; max = pos + sz; }}
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)