Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak dodać "działa tylko wtedy, gdy" do mojego skryptu
#1
cześć wszystkim   chciałem wiedzieć, w jaki sposób mogę uczynić opcje w moim skrypcie WYŚWIETLIĆ TYLKO jeśli spełniony jest określony warunek (np. gracz jest celem, a on żyje) bo nie rozumiem tego ^^ ..   Mam na myśli wiem, jak wygląda kod, ale nie wiem jak dodać go do mojego skryptu ^^       Kod:   ! isNull cursorTarget && isPlayer cursorTarget && alive cursorTarget   Mój skrypt (rodzaj: "D):                 Kod:   menuClear = {{player removeAction _x; } forEach menuArray; menuArray = [0]; }; menuPopulate = {call menuClear; {_entry = player addAction [_x wybierz 0, _x wybierz 1, zero, 1.5, fałsz]; menuArray = menuArray + [_entry]; } forEach _this; }; menuTest_Test = [["<t color = '# 000000'> === </ t> <t color = '# 00FF1A'> Altis-Life </ t> <t color = '# 000000'> === < / t> "," "], [" Restrain Someone ", {[] spawn restrain_test; spać 5; zakończ test restrain_test; }], ["Unrestrain Self", {[] spawn restrainself_test; spać 5; zakończ restrainself_test; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["Tepe", {openMap true; onMapSingleClick "zestaw odtwarzaczy pojazdów" _pos; onMapSingleClick ""; true; " }], ["Revive", {[[name player], "life_fnc_revived", cursorTarget, FALSE] spawn life_fnc_MP; }], // chcę mieć tutaj warunek, więc widzę tę opcję tylko wtedy, gdy patrzę na gracza ["<t color = '# 000000'> ============ </ t> "," "], [" <t color = "# ADFF2F"> ATM </ t> ", life_fnc_atmMenu], [" <t color = '# 000000'> ========== == </ t> "," "], [" Znaczniki map ", {[] spawn test znacznika mapy; spać 5; zakończ mapmarker_test; }], ["ESP", {[] spawn esp_test; spać 5; zakończ esp_test; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["Daj rzeczy", {menuTest_GS menu połączeńPopuluj; podpowiedź "jest to zależne od serwera i może nie działać na twoim serwerze !!" ; }], ["Impound Car", {[] spawn impoundcar_test; spać 5; zakończyć impoundcar_test; wskazówka "skonfiskowana haha"; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""], ["<t color = '# FF0000'> Powrót do strony głównej menu </ t> ", {menuTest_Main call menuPopulate; }], ["<t color = '# 000000'> ============ </ t>", ""]];             dzięki za pomoc z góry
Reply
#2
Zacytować: Originally Posted by ohmygosh czy umiesz programować lub pisać skrypty? to jest bardzo podstawowe i ogólne rzeczy. https://community.bistudio.com/wiki/Control_Structures http://en.wikipedia.org/wiki/Conditional...ogramming) powinieneś zacząć używać google i LEARN. osiągnięto limit łyżki. Kod: if (! (isNull cursorTarget) && (isPlayer cursorTarget) && (alive cursorTarget)) to {wskazówka "twój skrypt," rodzaj ", działa ..."; }; wiesz, że mój aktualny scenariusz jest o wiele większy i ma o wiele więcej rzeczy, ale nie chciałem zrobić tego "jeśli jest graczem" z poleceniem "jeśli". myślałem, że będzie sposób, aby natychmiast to zrobić. więc nie muszę robić następnego [] spawn what_shit: /
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by gastor199 wiesz, że mój aktualny scenariusz jest o wiele większy i ma o wiele więcej rzeczy, ale nie chciałem zrobić tego "jeśli jest graczem" z poleceniem "jeśli". myślałem, że będzie sposób, aby natychmiast to zrobić. więc nie muszę robić następnego [] spawn what_shit: / A jednak nie wiesz, jak działa proste instrukcje if ...
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by gastor199 wiesz, że mój aktualny scenariusz jest o wiele większy i ma o wiele więcej rzeczy, ale nie chciałem zrobić tego "jeśli jest graczem" z poleceniem "jeśli". myślałem, że będzie sposób, aby natychmiast to zrobić. więc nie muszę robić następnego [] spawn what_shit: / napisz własną funkcję playerInCrosshair zwracającą wartość true lub false umieść wywołanie funkcji w addAction. użyj parametru "warunek" addAction
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by gastor199 Nie chciałem zrobić tego "jeśli jest graczem" z poleceniem "jeśli". Nie ma try {} ani catch {} w ArmA 2 .. ani nic w tym stylu. dlaczego, do cholery, nie chcesz tego użyć? lol jeśli może pracować nieskończenie wiele razy, nie ma limitu. Możesz zadzwonić, ale wiele razy chcesz. To tak, jakbyś raz napisał instrukcję. Nie znam ani jednego języka programowania ani języka skryptowego, który nie używa if () ani żadnego tradycyjnego warunkowego oświadczenia. lubić.... jeśli p, to q Nie możesz tego zrobić bez tego, co wtedy i wtedy ... nazywa się to logiką, z tą różnicą, że jest to bezpośrednio związane. Bez twojego if () twój program / skrypt byłby po prostu zgadywanką dla ciebie, próbującą dowiedzieć się, jaka jest właściwa funkcja do wywołania, lub deklaracja jest zmienna. To nie jest sposób na stworzenie wydajnego partnera do scenariusza ... Naucz się JavaScript, ułatwi ci to życie.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)