Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mój Glow ESP jest dość duży i nie może zmienić alfa.
#1
Hej UC,   Niedawno miałem wystarczająco dużo czasu, aby przemyśleć pisanie zewnętrznego ESP, ale mam pytanie:   Dlaczego nie mogę zmienić wartości Alfa? Mogę to zmienić, ale nie ma to żadnego efektu. I w jaki sposób mogę zmniejszyć grubość linii?   Oto zdjęcie:   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1263x592.   I tutaj mój kod (usunięto elementy zespołu, aby uniknąć pomyłek i zmniejszyć rozmiar):       Kod:   function glowMem (playerNum) {entityList = readMem (clientDLL + offset_entityList + ((playerNum) * 0x10), "int"); localGlowIndex = readMem (clientDLL + offset_GlowObjectManager, "int"); entityGlowIndex = memoryjs. readMemory (entityList + offset_glowIndex, "int"); } Dla (i = 0; i <65; i ++) {glowMem (i) // zapisywanie blasku writeMem (localGlowIndex + ((entityGlowIndex * 0x38) + 0xC), (255), "float"); writeMem (localGlowIndex + ((entityGlowIndex * 0x38) + 0x8), (0), "float"); writeMem (localGlowIndex + ((entityGlowIndex * 0x38) + 0x4), (0), "float"); writeMem (localGlowIndex + ((entityGlowIndex * 0x38) + 0x10), (50), "float"); writeMem (localGlowIndex + ((entityGlowIndex * 0x38) + 0x24), true, "boolean"); }   Z góry dziękuję!
Reply
#2
użyj wartości od 0 do 1. Przykład 0,5, jeśli chcesz użyć połowy alfa Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
Reply
#3
Dzięki. Właśnie założyłem, że gdy rgb ma wartość 0-255, to również alfa. ty
Reply
#4
żeby wyjaśnić, wszystkie wartości są przechowywane w float od 0-1, a nie tylko alpha (dzięki czemu można ustawić czerwony na 1 i da taki sam efekt).
Reply
#5
po co używać float, żeby wstawić int i tak powinno być float, ale od 0 do 1 myślę, że to 0% czerwieni lub 100% czerwieni
Reply
#6
też nie polecam takiego świecenia. użyj lokalnej tablicy i zapisz wszystkie zmiany w blasku, a następnie napisz ponownie bloki w jednym zapisie (znacznie szybciej).
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)