Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
problem z pizzą warface
#1
Kod:   void * ReturnAddress = _ReturnAddress (); // Cel na TEAM WARFACE jeśli ((aimbot == 1 ||||== 1) && (ReturnAddress == (void *) WFPlayer)) // ta edycja przez Dark1027 {AddAim (urządzenie, 1); } // Cel na TEAM BLACKWOOD jeśli ((aimbot == 2 || esp == 2) && (ReturnAddress == (void *) WFPlayer)) // ta edycja przez Dark1027 {AddAim (urządzenie, 2); } // Cel na ALL, jeśli ((aimbot == 3 || esp == 3) && (decl -> Type == 16 && numElements == 7 && vSize == 2012) && (ReturnAddress == (void *) WFPlayer )) {AddAim (urządzenie, 3); } // wallhack if (wallhack == 1 && ReturnAddress! = NULL && ReturnAddress == (void *) WFPlayer) // wallhack jest dobry // (wallhack == 1 && ReturnAddress! = NULL && ReturnAddress == (void *) WFPlayer)) {Urządzenie -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, false); DrawIndexedPrimitive (Device, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); Urządzenie -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, true); } // chams team warface if ((chams == 1 && decl -> Type == 16 && numElements == 7) && ReturnAddress! = NULL && ReturnAddress == (void *) WFPlayer) // high, low, med { Urządzenie -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, false); float sGreen [4] = {0.0f, 255.0f, 0.0f, 255.0f}; Urządzenie -> SetPixelShaderConstantF (12, sGreen, 1); // Device -> SetTexture (0, texWarface); // Device -> SetPixelShader (shadDarkGreen); Urządzenie -> SetRenderState (D3DRS_FILLMODE, D3DFILL_WIREFRAME); // DrawIndexedPrimitive (Device, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); Urządzenie -> SetRenderState (D3DRS_FILLMODE, D3DFILL_SOLID); // Device -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, true); Urządzenie -> SetTexture (0, texWarface); // Device -> SetPixelShader (shadGreen); } // chams team blackwood if ((chams == 1 && decl -> Type == 16 && numElements == 7) && ReturnAddress! = NULL && ReturnAddress == (void *) WFPlayer) {Urządzenie -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, fałszywe ); Urządzenie -> SetPixelShader (shadDarkRed); float sRed [4] = {0.0f, 255.0f, 0.0f, 255.0f}; Urządzenie -> SetPixelShaderConstantF (12, sRed, 1); //// Device -> SetRenderState (D3DRS_FILLMODE, D3DFILL_WIREFRAME); //// DrawIndexedPrimitive (Device, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); Urządzenie -> SetRenderState (D3DRS_FILLMODE, D3DFILL_SOLID); // Device -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, true); Urządzenie -> SetPixelShader (shadRed); } //palić? if (nosmoke == 1) // dym nie działa, jeśli ((decl -> Type == 2 && numElements == 5) && (vSize == 2120 || vSize == 2184 || vSize == 1832)) {return D3D_OK; }   wybieram cel drużyny warface i blackwood jest praca cel wszystko, wybieram cel wszystko cel nie działa, chams jest zły chams działa tylko mój zespół nie praca drużyna wroga może facet naprawić to wielkie podziękowania   https://imgur.com/a/ndEijWm
Reply
#2
możesz udostępnić adres?
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by Aksent możesz udostępnić adres? jaki adres? być konkretnym .. graczem? palić ?
Reply
#4
Gracz, dym będę wdzięczny
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by Aksent możesz udostępnić adres? Ciemne dzielenie się tymi adresami regularnie w jego wątku dla EU / na, jeśli chcę dla innego serwera, wszystko co musisz zrobić, to użyć rejestratora modelu i możesz łatwo zbierać adresy.
Reply
#6
Najbardziej aktualne adresy dla EU / NA można znaleźć tutaj: Tworzenie chams dla Warface
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)