Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Właściwie" robi wewnętrzny chowany skinchanger
#11
Zacytować: Originally Posted by aethi co robi to-> isKnife () To naprawdę gówniana broń, którą zrobiłem Kod: bool CBaseCombatWeapon :: isKnife () {int wepID = this -> GetWeaponID (); return (wepID == WEAPON_KNIFE || wepID == WEAPON_TKNIFE || wepID == KNIFE_BAYONET || wepID == KNIFE_BUTTERFLY || wepID == KNIFE_DAGGERS || wepID == KNIFE_FALCHION || wepID == KNIFE_FLIP || wepID == KNIFE_GUT || wepID == KNIFE_HUNTSMAN || wepID == KNIFE_KARAMBIT || wepID == KNIFE_M9BAYONET); }
Reply
#12
Zacytować: Originally Posted by moveax To naprawdę gówniana broń, którą zrobiłem Kod: bool CBaseCombatWeapon :: isKnife () {int wepID = this -> GetWeaponID (); return (wepID == WEAPON_KNIFE || wepID == WEAPON_TKNIFE || wepID == KNIFE_BAYONET || wepID == KNIFE_BUTTERFLY || wepID == KNIFE_DAGGERS || wepID == KNIFE_FALCHION || wepID == KNIFE_FLIP || wepID == KNIFE_GUT || wepID == KNIFE_HUNTSMAN || wepID == KNIFE_KARAMBIT || wepID == KNIFE_M9BAYONET); } Nie wiem, dlaczego to pytanie, ale spróbuj usunąć xuid w oryginalnym kodzie. Kiedyś miałem problemy w / i i tak tego nie potrzebujesz
Reply
#13
Zacytować: Originally Posted by aethi Nie wiem, dlaczego to pytanie, ale spróbuj usunąć xuid w oryginalnym kodzie. Kiedyś miałem problemy w / i i tak tego nie potrzebujesz Bez powodzenia: P To może być sposób, w jaki to robię, nie jestem pewien. Nie rozumiem, dlaczego to nie zadziałałoby
Reply
#14
Zacytować: Originally Posted by moveax Bez powodzenia: P To może być sposób, w jaki to robię, nie jestem pewien. Nie rozumiem, dlaczego to nie zadziałałoby Zmieniam nóż w / m_nModelIndex w HUDUpdate następnie w FrameStageNotify zrobić Kod: if (util :: isknife (weapon -> getweaponid ())) {if (knifevar == 1) // karambit {* itemindex = WEAPON_KARAMBIT; util :: forceskin (broń, skinvar); }} chociaż twój kod wygląda dobrze, więc nie jestem tego pewien
Reply
#15
Zacytować: Originally Posted by aethi Zmieniam nóż w / m_nModelIndex w HUDUpdate następnie w FrameStageNotify zrobić Kod: if (util :: isknife (weapon -> getweaponid ())) {if (knifevar == 1) // karambit {* itemindex = WEAPON_KARAMBIT; util :: forceskin (broń, skinvar); }} chociaż twój kod wygląda dobrze, więc nie jestem tego pewien Czy zmieniasz noże za pomocą FindMDL lub zahaczenia Netvara?
Reply
#16
Zacytować: Originally Posted by moveax Czy zmieniasz noże za pomocą FindMDL lub zahaczenia Netvara? err, powiedziałem powyżej, że robię to w HUDUpdate, więc hak netto
Reply
#17
Zacytować: Originally Posted by aethi err, powiedziałem powyżej, że robię to w HUDUpdate, więc "hak" netvar chyba O, rozumiem. Zapomnij o tym, co powiedziałem, tak robią inni ludzie tutaj. W porządku, zagłębię się w to. Dzięki za pomoc.
Reply
#18
mam nadzieję, że to nie jest głupie pytanie, ale czy ktoś wie jak naklejać naklejki na broń?
Reply
#19
Zacytować: Originally Posted by moveax To naprawdę gówniana broń, którą zrobiłem Kod: bool CBaseCombatWeapon :: isKnife () {int wepID = this -> GetWeaponID (); return (wepID == WEAPON_KNIFE || wepID == WEAPON_TKNIFE || wepID == KNIFE_BAYONET || wepID == KNIFE_BUTTERFLY || wepID == KNIFE_DAGGERS || wepID == KNIFE_FALCHION || wepID == KNIFE_FLIP || wepID == KNIFE_GUT || wepID == KNIFE_HUNTSMAN || wepID == KNIFE_KARAMBIT || wepID == KNIFE_M9BAYONET); } Powodem, dla którego to nie działa, jest fakt, że weaponid zwróci 0, jeśli broń się odrodzi. Wypróbuj inne podejście do sprawdzania noża, takie jak nazwa modelu, i zadziała.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)