Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pseudo Kod do sprawdzania broni
#1
Mam również nadzieję, że używam poprawnie zwrotu "Pseudo Code". W rzeczywistości nie mam pojęcia i po prostu biorę to pod uwagę. I nie, nie będę google.   Pracowałem więc nad sprawdzeniem broni dla mojego triggerbota / rcs / aimbota itp   a kod, który piszę, jest długi i zastanawiałem się, czy ktoś ma lepsze sposoby robienia tego       Kod:   int ActiveWeapon = pLocal -> GetActiveWeapon () -> GetId (); if ((ActiveWeapon == weapon_ak47 || ActiveWeapon == weapon_famas || ActiveWeapon == weapon_galilar || ActiveWeapon == weapon_m4a1 || ActiveWeapon == weapon_m4a1_silencer || ActiveWeapon == weapon_aug || ActiveWeapon == weapon_sg556) &&! Opcje :: aim_trigger_rifle ) { powrót ; } else if ((ActiveWeapon == weapon_usp_silencer) &&! Options :: aim_trigger_pistol) {return; } else if ((ActiveWeapon == weapon_p90) &&! Options :: aim_trigger_smg) {return; } else if ((ActiveWeapon == weapon_mag7) &&! Options :: aim_trigger_shotgun) {return; } else if ((ActiveWeapon == weapon_awp) &&! Options :: aim_trigger_sniper) {return; } else {// Triggerbot Code}   kod został skrócony do czytania sake. Ale ofc jestem jak najgorszy programista na świecie, więc zastanawiałem się, czy w ogóle mógłbym stworzyć tablicę lub coś, w czym umieściłabym karabiny, pistolety itp., A następnie sprawdzić, czy ActiveWeapon jest równy jak WeaponGroupRifle
Reply
#2
idk, który mógłbyś zrobić Kod: bool isPistol (Weapon) {if (Weapon == usp || Weapon == deagle || .....) return true else return false} lub zrób listę, która zawiera wszystkie pistolety, a następnie wykonaj jeśli (list.contains (weapon))
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by noobie1337 idk, który mógłbyś zrobić Kod: bool isPistol (Weapon) {if (Weapon == usp || Weapon == deagle || .....) return true else return false} lub zrób listę, która zawiera wszystkie pistolety, a następnie wykonaj jeśli (list.contains (weapon)) Myślę, że mogę po prostu trzymać się mojego kodu. Jest szorstki, ale działa. Rozejrzę się, choć może dostanę więcej odpowiedzi. Dzięki.
Reply
#4
Sprawdź typ broni. https://github.com/LestaD/SourceEngi...ayer.cpp#L3950 https://github.com/LestaD/SourceEngi...on_parse.h#L19
Reply
#5
Jeśli chcesz to zrobić, użyj instrukcji switch. Wolę Kod: bool isPistol (int ActiveWeapon) {przełącznik (ActiveWeapon) {case DEAGLE: case USP: case GLOCK: return true; złamać ; default: return false; }}
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by xMiku Sprawdź typ broni. https://github.com/LestaD/SourceEngi...ayer.cpp#L3950 https://github.com/LestaD/SourceEngi...on_parse.h#L19 Och, chłopcze, nie wiedziałem, że istnieje. To jest ratownik, tak jak 30 linii kodu mnie wkurzyło Zrobię to i spróbuję złożyć raport Zacytować: Napisał AnterGhost Jeśli chcesz to zrobić, użyj instrukcji switch. Wolę Kod: bool isPistol (int ActiveWeapon) {przełącznik (ActiveWeapon) {case DEAGLE: case USP: case GLOCK: return true; złamać ; default: return false; }} Użyłem przełącznika kilka razy, czy jest szybszy niż zwykłe instrukcje? Również jego MUCH cleaner Zacytować: Wysłany przez pierwotnie PolskaCheater -fantastyczna okazja- Zamierzam skończyć z poleceniem switch dla szybkiego kodu. Ale dzięki za chory makaron.
Reply
#7
Świetny kod!
Reply
#8
Dlaczego ludzie nie rozumieją znaczenia pseudokodu? Czy to nie jest samo wyjaśniające?
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by pycache Dlaczego ludzie nie rozumieją znaczenia pseudokodu? Czy to nie jest samo wyjaśniające? Przepraszam, mam nadzieję, że użyłem go we właściwym kontekście? Po prostu myślałem, że to różne sposoby robienia jednej rzeczy.
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by Themaxtwo21 Przepraszam, mam nadzieję, że użyłem go we właściwym kontekście? Po prostu myślałem, że to różne sposoby robienia jednej rzeczy. W porządku, tutaj jest ostateczny kod, który wymyśliłem, działa dokładnie jak id z miłości do Boga, po prostu zadzwoń do wirtualnego. jeśli chodzi o znajdowanie indeksów / przesunięć, odnieś się do TEGO stanowiska.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)