Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Funkcja Bullet Trace nie działa
#11
Zacytować: Originally Posted by HDEnjoY Wtedy twoja funkcja GetEyeAngles () jest niepoprawna. jak mogę to naprawić ... [Edit mam GetEyeAngles () -> y to działa lub GetEyeAngles () -> x]
Reply
#12
Zacytować: Originally Posted by zernox jak mogłem to naprawić ... Użyj tego netvar: m_angEyeAngles
Reply
#13
Zacytować: Originally Posted by HDEnjoY Użyj tego netvar: m_angEyeAngles ponieważ moje kąty oczu to QAngle GetEyeAngles () { return * reinterpret_cast ((DWORD) to + (DWORD) 0x528C); } Zacytować: Originally Posted by HDEnjoY Użyj tego netvar: m_angEyeAngles Nie mam tego netaru https://gyazo.com/e13b071f4b7895b8677639352f585ee4 Zacytować: Originally Posted by HDEnjoY Użyj tego netvar: m_angEyeAngles mieć niezgodę pozwala mówić o niezgody mój koleś .. Energia # 6777
Reply
#14
Zacytować: Originally Posted by zernox ponieważ moje kąty oczu to QAngle GetEyeAngles () { return * reinterpret_cast ((DWORD) to + (DWORD) 0x528C); } Nie mam tego netaru https://gyazo.com/e13b071f4b7895b8677639352f585ee4 mieć niezgodę pozwala mówić o niezgody mój koleś .. Energia # 6777 zamień 0x528C na 0xB23C
Reply
#15
Zacytować: Originally Posted by HDEnjoY zamień 0x528C na 0xB23C łamie moje kody resolvera ... Zacytować: Originally Posted by zernox łamie moje kody resolvera ... Nieważne, po prostu usunąłem kilka kodów podczas wyszukiwania GETEYEANGLE
Reply
#16
Zacytować: Originally Posted by zernox łamie moje kody resolvera ... Nieważne, po prostu usunąłem kilka kodów podczas wyszukiwania GETEYEANGLE Nie, to nie łamie twojego resolwera. Naprawia to ...
Reply
#17
Zacytować: Originally Posted by HDEnjoY Nie, to nie łamie twojego resolwera. Naprawia to ... hmm daj mi dyskordę, porozmawiajmy
Reply
#18
Kod: src3D = pEntity -> GetBonePos (6) - Vector (0, 0, 0); dlaczego 6 lol, 8 to głowa btw: Kod: {Vector src, dst, forward; trace_t tr; Ray_t ray; Filtr CTraceFilter; M :: AngleVectors (entity -> GetEyeAngles () i forward); filtr. pSkip = entity; src = entity -> GetBonePosition (8); dst = src + (forward * Vars. Visuals. BulletTraceLength); ray. Init (src, dst); I :: EngineTrace -> TraceRay (ray, MASK_SHOT, & filter, & tr); I :: DebugOverlay -> AddLineOverlay (src, tr. Endpos, kolor. R (), kolor g (), kolor b (), true, - 1); }
Reply
#19
Zacytować: Originally Posted by catalindragan22 Kod: src3D = pEntity -> GetBonePos (6) - Vector (0, 0, 0); dlaczego 6 lol, 8 to głowa btw: Kod: {Vector src, dst, forward; trace_t tr; Ray_t ray; Filtr CTraceFilter; M :: AngleVectors (entity -> GetEyeAngles () i forward); filtr. pSkip = entity; src = entity -> GetBonePosition (8); dst = src + (forward * Vars. Visuals. BulletTraceLength); ray. Init (src, dst); I :: EngineTrace -> TraceRay (ray, MASK_SHOT, & filter, & tr); I :: DebugOverlay -> AddLineOverlay (src, tr. Endpos, kolor. R (), kolor g (), kolor b (), true, - 1); } źle, 10 to głowa
Reply
#20
src3D = pEntity-> GetBonePos (6) - Vector (0, 0, 0);
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)