Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Funkcja Bullet Trace nie działa
#1
https://gyazo.com/a2f05634df225f6ee1ee6d40d6dccc65 wszystko jest w tytule oto mój kod   Kod:   void CEsp :: BulletTrace (IClientEntity * pEntity, Color color) {if (Menu :: Window, VisualsTab, Bullettrace, GetState ()) {Vector src3D, dst3D, forward, src, dst; trace_t tr; Ray_t ray; Filtr CTraceFilter; Vector eyes = pEntity -> GetEyeAngles (); AngleVectors (oczy i do przodu); filtr. pSkip = pEntity; src3D = pEntity -> GetBonePos (6) - Vector (0, 0, 0); dst3D = src3D + (forward * Menu :: Window. VisualsTab. BulletTraceLength. GetValue ()); ray. Init (src3D, dst3D); Interfejsy :: Trace -> TraceRay (ray, MASK_SHOT, & filter, & tr); jeśli (! Render :: WorldToScreen (src3D, src) ||! Render :: WorldToScreen (tr. endpos, dst)) return; Render :: Line (src. X, src. Y, dst. X, dst. Y, color); Render :: DrawRect (dst. X - 3, dst. Y - 3, 6, 6, kolor); }};   to powoduje, że mam awarie, a kąty się nie poruszają
Reply
#2
to bc jego ayyware i nie jest to twój kod i nie masz pojęcia gl
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie 9274597 to bc jego ayyware i nie jest to twój kod i nie masz pojęcia gl przestańcie koleś próbując się z nim nauczyć .... .................... stop próbuję zrozumieć, co to wszystko robi i potrzebuję pomocy i przestań pieprzyć wszystkie moje wątki ..
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by zernox przestańcie koleś próbując się z nim nauczyć .... .................... stop próbuję zrozumieć, co to wszystko robi i potrzebuję pomocy i przestań pieprzyć wszystkie moje wątki .. przestań nazywać to swoim kodem
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie 9274597 przestań nazywać to swoim kodem ja dint
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by zernox ja dint * tutaj jest mój kod * implikuje, że jest to twój "własny" kod, chociaż każdy wie, że to jego oprogramowanie tam są jakieś źródła działających tu pocisków, patrzę na nich i "uczę się" btw. ayyware to gówno do celów edukacyjnych, a pls przestań dzwonić po poślizg "uczenie się" lmao
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by drakonia * tutaj jest mój kod * implikuje, że jest to twój "własny" kod, chociaż każdy wie, że to jego oprogramowanie tam są jakieś źródła działających tu pocisków, patrzę na nich i "uczę się" btw. ayyware to gówno do celów edukacyjnych, a pls przestań dzwonić po poślizg "uczenie się" lmao kurwa, próbuję się dowiedzieć, jak działa ten kod omfg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i po naprawieniu ... głupi dzieciak
Reply
#8
Kod: Wektor do przodu, vecScreenStart, vecScreenEnd; AngleVectors (pEntity -> GetEyeAngles () i dalej); Vector vecStart = GetHitboxPosition (pEntity, 0); Wektor vecEnd = vecStart + (do przodu * 100.f); trace_t tr; UTIL_TraceLine (vecStart, vecEnd, MASK_SOLID, pEntity, 0 i & tr); jeśli (! Render :: WorldToScreen (vecStart, vecScreenStart) ||! Render :: WorldToScreen (vecStart + forward * 100.f * tr. ułamek, vecScreenEnd)) return; Render :: Line (vecScreenStart [0], vecScreenStart [1], vecScreenEnd [0], vecScreenEnd [1], Color (255, 255, 255, 255)); A także powinieneś go nazwać Beczką, ponieważ Bullet Tracer jest rzeczą samą w sobie
Reply
#9
nadal https://gyazo.com/5c42689da8202ea3d40c6cd1a3745267 A także powinieneś go nazwać Beczką, ponieważ Bullet Tracer jest rzeczą samą w sobie [/ QUOTE] jego bycie z przodu i do przodu hmm.
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by zernox nadal https://gyazo.com/5c42689da8202ea3d40c6cd1a3745267 jego bycie z przodu i do przodu hmm. Wtedy twoja funkcja GetEyeAngles () jest niepoprawna.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)