Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oszukiwanie i skrypty w ARiMR
#1
Jaki jest cel tego wątku?   Wątek ten ma na celu dostarczenie podstawowych informacji o silniku skryptowym ARMA i sposobach wykorzystania go do oszukiwania - skierowany do nowych oszustów ARMA       Co to jest skryptowanie w ARiMR?   ARMA posiada silnik skryptowy, który umożliwia twórcom misji i modom współdziałanie z silnikiem gry - jest zasilany przez SQF (funkcja Status Quo) Witryna ARMA to najlepsze miejsce, aby się tego nauczyć: - https://community.bistudio.com/wiki/...n_to_Scripting - https://community.bistudio.com/wiki/SQF_syntax       Co mogę zrobić z silnikiem skryptowym?   Silnik skryptowy jest dość potężny i umożliwia rysowanie, rysowanie menu, tarowanie przedmiotów / pojazdów, teleportowanie i wszelkiego rodzaju rzeczy.   Wersje skryptów: Wersje i & amp; Skrypty       Jak używać mechanizmu skryptów do oszukiwania?   Do wykonywania skryptów potrzebny jest executor skryptów - istnieje wiele sposobów na wykonanie skryptów:   Hookowanie / rejestrowanie programów obsługi zdarzeń w grze - https://community.bistudio.com/wiki/...Event_Handlers - Jak zbudować "Executor skryptów"   Funkcja silnika GameState :: Execute - Wykonanie skryptu: GameState :: Execute (jest zasobem DayZ - bardzo podobnym do ARMA 3)       A co z anty-cheatami?   BattlEye filtruje skrypty dla słów kluczowych umieszczonych na czarnej liście - dowiedz się więcej na ten temat tutaj: https://github.com/AsYetUntitled/Fra...ttlEye-Filters   Jest też sporo udokumentowanych, jak to obejść: - https://www.unknowncheats.me/forum/a...ipulation.html (zasób ARMA 2 - bardzo podobny do ARiMR 3) - https://www.unknowncheats.me/forum/1612965-post4.html (zasób ARMA 2 - bardzo podobny do ARiMR 3)   BattlEye oferuje również filtry po stronie serwera dla funkcji skryptowych, takich jak createVehicle, remoteControl, remoteExec, setDamage, setPos   infiSTAR (menu administracyjne + anti-cheat) i Spyglass (Altis life anti-cheat) również posiadają anty-cheaty       Czym są PBO?   PBO to format pliku, którego ARMA używa do pakowania modów i misji (skryptów).   https://community.bistudio.com/wiki/PBO_File_Format       Jak używać PBO do oszukiwania?   Serwery mogą dodawać do białej listy mody klienta (PBO) w ARMA - ukrywanie PBO ukrywa PBO (mod) załadowane do klienta z serwera po dołączeniu do niego, skutecznie zezwalając na modyfikacje (skrypty) na serwerze. - https://www.unknowncheats.me/forum/1523493-post3.html - https://www.unknowncheats.me/forum/1...-post1098.html - https://www.unknowncheats.me/forum/1571205-post11.html     -   Jeśli chcesz przedłużyć ten wątek, opublikuj poniżej, a zrobię co w mojej mocy
Reply
#2
Ładne wydanie mam nadzieję, że może to pomóc początkującym
Reply
#3
thankyou to było pomocne
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)