Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Informacje o pakietach RPM / WPM
#1
Hej.     Jestem całkowicie nowy w RPM / WPM Hacks, ale od 2 lat koduję C / C ++ / C # / PHP.     Nigdy nie robiłem czegoś takiego. Nigdy nie robiłem nic tak trudnego do tej pory i chciałem zapytać, czy dla mojego hacku mogę użyć Drone'a Obamy jako bazy?   Czy nie zostanie wykryte?     Czy po prostu musiałbym zmienić przesunięcia lub cały kod?   Incase Muszę to zrobić sam i nie używać go, czy mogę przynajmniej pobrać mapę i inne algorytmy z dronu obama?
Reply
#2
Właśnie to zrobiłem, aby dostać się do "hakowania", jeśli nauczysz się rozumieć każdą część projektu, zyskasz dużo. Aby nie zostać wykrytym i uczyć się po drodze, zakodowałem mapę od zera, tak że ich skrypty z sygnaturami nie pobiorą większości z nich. Możesz użyć oryginalnych odsunięć / adresu bazowego, które nie będą miały znaczenia. Użyłem również oryginalnego offesets / baseaddress jako punktu odniesienia, kiedy ćwiczyłem je sam. Znajomość tego, czego szukasz, gdy szukasz, jest bardzo przyjemna. ^^
Reply
#3
Cóż, jeśli programujesz od 2 lat w C ++. Wtedy wiesz, co robi RPM i WPM i jak to działa. Proszę nie opowiadać nam tej historii, każdy powie to, jeśli są nowe. W każdym razie, przejrzyj bazę i poznaj tę bazę. Twórz własne funkcje i testuj rzeczy, które chcesz poznać sam.
Reply
#4
Tak, właściwie nigdy nie pracowałem bezpośrednio z pamięcią. Pracowałem z normalnymi rzeczami, ale nie z pamięcią, oczywiście nauczyłem się prostych rzeczy, takich jak połączone listy i takie tam, ale to, jak daleko zajmuję się w pamięci. Ale oryginalne przesunięcia Obama Drone są dla których wersji beta patch? Ponieważ mogę być dobry w kodowaniu i radzę sobie bardzo dobrze, ale strasznie się cofam, a samodzielne znajdowanie odsunięć byłoby uciążliwe.
Reply
#5
Lol tak. Widzę, że Obama Drone pracuje w zbrojowni w 103718. Oznacza to, że trudna część nie stanowi problemu. Nie powinienem mieć teraz kłopotów z włamaniem. Zostaniesz poinformowany. Czy w każdym razie możesz mi powiedzieć, jak sprawdzić, czy został wykryty, skoro wszystko jest zakodowane? Czy będę musiał zaryzykować za pomocą kluczy?
Reply
#6
jest tylko jeden sposób, aby się dowiedzieć ^^
Reply
#7
po prostu przerysuj cały projekt, wszystkie od zera, zaciemnij go i zapakuj, a to będzie niewykrywalne
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by valen1 istnieje tylko jeden sposób na znalezienie ^^ Nie, jest kilka lepszych sposobów sprawdzenia, czy twój kod został wykryty. Jeśli chcesz, możesz spróbować cofania battleye, podpinania skanera i rejestrowania swoich sigscanów, abyś dokładnie wiedział, która część twojego kodu została wykryta i możesz zmienić tylko tę część.
Reply
#9
Zacytować: Oryginalnie wysłana przez jesterret Nie, jest kilka lepszych sposobów sprawdzenia, czy twój kod został wykryty. Jeśli chcesz, możesz spróbować cofania battleye, podpinania skanera i rejestrowania swoich sigscanów, abyś dokładnie wiedział, która część twojego kodu została wykryta i możesz zmienić tylko tę część. Uczynisz z tego przewodnika i na zawsze będziesz niewolnikiem.
Reply
#10
W porządku. Punkt mojej sytuacji: Nieograniczona amunicja Własne współrzędne gracza (x, y, z) Nie masz jeszcze mapy i prawdopodobnie nie wiesz, jak ją utworzyć i jak ją narysować. Wszelkie wskazówki dotyczące rysowania na mapie?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)