Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brak pracy DistanceMult
#1
Ru warface     Kod:   auto FrameWork = FrameWork :: GetGameFramework (); static FrameWork * GetGameFramework () {return * (FrameWork **) 0x1B406EC; } void slideDistanceMult (float pValue) {* (float *) ((DWORD) to + 0xC5C) = pValue; } If (FrameWork && FrameWork -> GetClientActor (i LActor)) {LActor -> slideDistanceMult (10000); }
Reply
#2
Jak tego używam: Kod: ssge -> get_i_game () -> get_i_game_framework () -> get_client_actor (& LocalActor); if (! LocalActor) return; LocalActor -> set_slide_distance_mul (options :: misc :: long_slide? 10000.f: 1.f); SetSlideDistanceMult: Kod: void set_slide_distance_mul (wartość float) {* (float *) ((DWORD) to + 0xC0C) = wartość; } Dotyczy to EU / NA, ale EU / NA i RU mają te same klasy, tylko adresy zmieniają się, ale nie przesunięcia.
Reply
#3
W RU Warface GameFramework to 0x1973280 GetClientActor 568/4 = 142 slideDistanceMult 0xC5C
Reply
#4
Zacytować: Napisał pierwotnie zapolarnik17 Ru warface Kod: auto FrameWork = FrameWork :: GetGameFramework (); static FrameWork * GetGameFramework () {return * (FrameWork **) 0x1B406EC; } void slideDistanceMult (float pValue) {* (float *) ((DWORD) to + 0xC5C) = pValue; } If (FrameWork && FrameWork -> GetClientActor (i LActor)) {LActor -> slideDistanceMult (10000); } IGameFramework * pFrameWork = IGameFramework :: GetGameFramework (); IActor * pLclActor = NULL; if (pFrameWork && pFrameWork-> GetClientActor (& pLclActor)) { pLclActor-> GetPlayer (); float aValue = 2; pLclActor-> SetExtraClimbHeight (aValue); pLclActor-> slideDistanceMult (9999.9f); }
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by vlad1210 W RU Warface GameFramework to 0x1973280 GetClientActor 568/4 = 142 slideDistanceMult 0xC5C GetPlayer обновился?
Reply
#6
Zacytować: Napisał pierwotnie zapolarnik17 GetPlayer GetPlayer - 0x968
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by vlad1210 GetPlayer - 0x968 CPlayer się zmienił? tylko dla mnie IgnoreRecoil nie działa
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by Chamas CPlayer się zmienił? tylko dla mnie IgnoreRecoil nie działa IgnoreRecoil 0xB1
Reply
#9
Zacytować: Napisał pierwotnie zapolarnik17 Ru warface Kod: auto FrameWork = FrameWork :: GetGameFramework (); static FrameWork * GetGameFramework () {return * (FrameWork **) 0x1B406EC; } void slideDistanceMult (float pValue) {* (float *) ((DWORD) to + 0xC5C) = pValue; } If (FrameWork && FrameWork -> GetClientActor (i LActor)) {LActor -> slideDistanceMult (10000); } ignoreRecoil; // 0x00D5 // -> BR // EU
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)