Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EZ Flash Check
#1
Podłącz m_flFlashDuration przez RecvVarProxyFn.       Kod:   Hook ("DT_CSPlayer", "m_flFlashDuration", RecvProxy_FlashTime);   Ustaw wartość m_flFlashBangTime podczas oślepiania       Kod:   void RecvProxy_FlashTime (const CRecvProxyData * pData, void * pStruct, void * pOut) {auto * pPlayerData = static_cast <C_BasePlayer *> (pStruct); if (pPlayerData == LocalPlayer) pPlayerData -> m_flFlashBangTime = g_GlobalVars -> curtime + pData -> m_Value. m_Float; original (pData, pStruct, pOut); }   Sprawdź czas do zakończenia oślepiania     Kod:   float FlashTime () {auto flash_value = this -> m_flFlashBangTime - g_GlobalVars -> curtime; return flash_value> 0.0f? flash_value: 0.0f; }   Zródło tego
Reply
#2
dlaczego nie możesz po prostu zrobić m_flFlashDuration> 0.f (lub cokolwiek chcesz, żeby wartość "unflashhed" była)? nie ma potrzeby robienia niczego poza tym, że masz przesunięcie dla m_flFlashDuration (i tak musisz to zrobić, tak czy inaczej). i będzie działać również zewnętrznie
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by wi1 dlaczego nie możesz po prostu zrobić m_flFlashDuration> 0.f (lub cokolwiek chcesz, żeby wartość "unflashhed" była)? nie ma potrzeby robienia niczego poza tym, że masz przesunięcie dla m_flFlashDuration (i tak musisz to zrobić, tak czy inaczej). i będzie działać również zewnętrznie Może nie używam go poprawnie, ale zawsze zwraca tę samą wartość. Na początku oślepienia powróci ~ 4, po 3,9 sekund powróci 4. Okazuje się, że gdy widzę przeciwnika, on wciąż zabrania mi strzelać.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by wi1 dlaczego nie możesz po prostu zrobić m_flFlashDuration> 0.f (lub cokolwiek chcesz, żeby wartość "unflashhed" była)? nie ma potrzeby robienia niczego poza tym, że masz przesunięcie dla m_flFlashDuration (i tak musisz to zrobić, tak czy inaczej). i będzie działać również zewnętrznie Masz rację. Również NoFlash można osiągnąć, ustawiając go na 0. EDYTOWAĆ: To jest niewłaściwe przesunięcie, miałem na myśli m_maxflashalpha (lub coś w tym stylu). Chciałem usunąć wiadomość i otrzymałem ostrzeżenie.
Reply
#5
flash_value> 0.0f? flash_value: 0.0f; Co
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by ilove123 flash_value> 0.0f? flash_value: 0.0f; Co Jeśli nie jesteś zaślepiony, zwróci wartość z minusem. Odbywa się to tylko dla łatwości użycia.
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by ilove123 flash_value> 0.0f? flash_value: 0.0f; Co Jest to wersja One-Line instrukcji IF Wyobraź sobie, że: Kod: if (flash_value> 0.0f) {return flash_value; } else {return 0.0f; }
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by Glumi Jest to wersja One-Line instrukcji IF Wyobraź sobie, że: Kod: if (flash_value> 0.0f) {return flash_value; } else {return 0.0f; } Wiem, jakie są potrójne (warunkowe) operatory, po prostu nie wiedziałem, że wartość flash_value może być mniejsza od zera. Myśli, że zwraca 0, gdy nie jest oślepiony. Dzięki za wyjaśnienie
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by ilove123 Wiem, jakie są operatory trójskładnikowe (warunkowe) Okej, niż im przykro ^^
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by Glumi Okej, niż im przykro ^^ Nie musisz być, stary
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)