Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązany] SetFVF - czarny ekran w menu
#1
Edytuj: rozwiązano za pomocą bloku stanu. Choć nadal ciekawy, dlaczego tak się dzieje, mimo że FVF jest przywracana później.   Dlaczego pojawia się czarny ekran w menu otwierania?       Kod:           HRESULT __stdcall hkEndScene (LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice) {DWORD fvf; pDevice -> GetFVF (& fvf); pDevice -> SetFVF (D3DFVF_XYZ | D3DFVF_DIFFUSE); pDevice -> SetFVF (fvf); return oEndScene (pDevice); }
Reply
#2
Taki sam problem. Proszę pomóż.
Reply
#3
Użyj deklaracji wierzchołków zamiast SetFVF lub utwórz blok stanu, tak jak powiedziałem w moim poście. Jeśli korzystasz z ID3DXFont, powinieneś stworzyć swój własny ID3DXSprite i tak również to rozwiązuje. CreateVertexDeclaration
Reply
#4
dlaczego nie używasz funkcji ISurface? https://github.com/ValveSoftware/sou...gui/ISurface.h
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)