Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
x64 Eastl :: Wektory
#1
Czy ktoś miał problemy z wektorami wschodnimi?   Czy musieliście zrobić coś, aby zmusić ich do pracy?   Konkretnie, gdy próbuję użyć pliku eastl :: vector - przywrócenie rozmiaru zwróci się jednak wkrótce.
Reply
#2
Zacytować: Napisał Kozmo Czy ktoś miał problemy z wektorami wschodnimi? Czy musieliście zrobić coś, aby zmusić ich do pracy? Konkretnie, gdy próbuję użyć pliku eastl :: vector - przywrócenie rozmiaru zwróci się jednak wkrótce. Czy korzystasz ze wschodniego SDK z sieci lub z domowej wersji?
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by zoomgod Czy korzystasz ze wschodniego SDK z sieci lub z domowej wersji? Z sieci ... Użyłem ._. i zmusił go do działania. Zmarnowane kilka godzin ... ha Dzisiaj pracuję nad Entity Iterator
Reply
#4
Zacytować: Napisał Kozmo Z sieci ... Użyłem ._. i zmusił go do działania. Zmarnowane kilka godzin ... ha Dzisiaj pracuję nad Entity Iterator Fajnie, uważajcie z tym wschodnim SDK, niektóre rozmiary konstrukcji są różne w wersji, której używali w BF4. hash_map przychodzi na myśl jako jeden. eastl :: wektor wydaje się być taki sam. Jeśli przy korzystaniu z ReClass znalazłem ustawienie struktury projektu do 8, rozwiązałem pewne problemy, które miałem.
Reply
#5
nie mam pojęcia dafuq eastl :: vec, ale używam 2 typów: zaczynać
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)