Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lista widzów
#1
Spectator List w bazie MarkHC     Kod:   void DrawingSpectatorList () { int specs = 0; tryby int = 0; std :: string spect = ""; std :: string mode = ""; if (g_EngineClient-> IsInGame () && g_EngineClient-> IsConnected ()) { int localIndex = g_EngineClient-> GetLocalPlayer (); C_BasePlayer * pLocalEntity = C_BasePlayer :: GetPlayerByIndex (localIndex); if (pLocalEntity) { for (int i = 0; i <g_EngineClient-> GetMaxClients (); i ++) { C_BasePlayer * pBaseEntity = C_BasePlayer :: GetPlayerByIndex (i); if (! pBaseEntity) dalej; if (pBaseEntity-> m_iHealth ()> 0) dalej; if (pBaseEntity == pLocalEntity) dalej; if (pBaseEntity-> IsDormant ()) dalej; if (pBaseEntity-> m_hObserverTarget ()! = pLocalEntity) dalej; player_info_t pInfo; g_EngineClient-> GetPlayerInfo (pBaseEntity-> EntIndex () i & pInfo); if (pInfo.ishltv) dalej; spect + = pInfo.szName; spect + = "\ n"; specyfikacja ++; switch (* pBaseEntity-> GetObserverMode ()) { Przypadek OBS_MODE_IN_EYE: tryb + = "Perspektywa"; przerwa; Przypadek OBS_MODE_CHASE: mode + = "3rd Person"; przerwa; Przypadek OBS_MODE_ROAMING: tryb + = "Brak klipu"; przerwa; Przypadek OBS_MODE_DEATHCAM: mode + = "Kamera śmierci"; przerwa; Przypadek OBS_MODE_FREEZECAM: mode + = "Freezecam"; przerwa; Przypadek OBS_MODE_FIXED: tryb + = "Naprawiono"; przerwa; domyślna: przerwa; } tryb + = "\ n"; tryby ++; } } } if (ImGui :: Begin ("Lista Spectator", & g_Options.esp_spec_list, ImVec2 (0, 0), 0.4F, ImGuiWindowFlags_NoCollapse | ImGuiWindowFlags_NoResize | ImGuiWindowFlags_NoScrollbar | ImGuiWindowFlags_ShowBorders)) { if (specs> 0) spect + = "\ n"; jeśli (tryby> 0) tryb + = "\ n"; ImVec2 size = ImGui :: CalcTextSize (spect.c_str ()); ImGui :: SetWindowSize (ImVec2 (200, 15 + size.y)); ImGui :: Columns (2); ImGui :: Separator (); ImGui :: Text ("Name"); ImGui :: NextColumn (); ImGui :: Text ("Mode"); ImGui :: NextColumn (); ImGui :: Separator (); ImGui :: Text (spect.c_str ()); ImGui :: NextColumn (); ImGui :: Text (tryb.c_str ()); ImGui :: Columns (1); ImGui :: Separator (); } ImGui :: End (); }
Reply
#2
Zacytować: Napisał ZeroOneZ Spectator List w bazie MarkHC Dlaczego publikujesz jego źródło tutaj? Czy to jest nowy rodzaj wersji ayyware?
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by Taofresh Dlaczego publikujesz jego źródło tutaj? Czy to jest nowy rodzaj wersji ayyware? nie, wydajemy, ponieważ nie widzę nigdzie na forum, liście spec
Reply
#4
Czy możesz podać nam definicje w oku itp? Dzięki. Nvm, znalazłem to dla wszystkich ludzi, którzy tego potrzebują, Kod: OBS_MODE_NONE = 0, OBS_MODE_DEATHCAM = 1, OBS_MODE_FREEZECAM = 2, OBS_MODE_FIXED = 3, OBS_MODE_IN_EYE = 4, OBS_MODE_CHASE = 5, OBS_MODE_ROAMING = 6
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by clecledu45 Czy możesz podać nam definicje w oku itp? Dzięki. Są to różne tryby obserwatora, które klient może mieć, zadeklarowane w wyliczeniu. Aby znaleźć to wyliczenie, po prostu przeszukuję "źródło obserwacji sdk 2013". Po 2 sekundach: https:
Reply
#6
Zacytować: Oryginalnie wysłane przez podwójne v Są to różne tryby obserwatora, które klient może mieć, zadeklarowane w wyliczeniu. Aby znaleźć to wyliczenie, po prostu przeszukuję "źródło obserwacji sdk 2013". Po 2 sekundach: https://github.com/ValveSoftware/sou...reddefs.h#L454 Znalazłem je, zanim opublikowałeś 1 sekundę xd
Reply
#7
Nie widzę tego kodu w repozytorium GitHub ... skąd go wziąłeś?
Reply
#8
Zacytować: Napisał pierwotnie wagvan Nie widzę tego kodu w repozytorium GitHub ... skąd go wziąłeś? prawdopodobnie sam to zrobił
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by buggz prawdopodobnie sam to zrobił > Lista obserwatorów w bazie MarkHC
Reply
#10
Zacytować: Napisał pierwotnie wagvan > Lista obserwatorów w bazie MarkHC oznacza to, że możesz go bezpośrednio wkleić do bazy
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)