Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IMaterial class vmt
#1
Czy ktoś może opublikować vmt dla klasy IMaterial? Stare wartości złamane. Dzięki.
Reply
#2
http:
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by kila58 http://www.unknowncheats.me/forum/co..-csgo-sdk.html Tak. Korzystałem z tego. Awaria Insta po wyborze drużyny ... Lub moja klasa IMaterialSystem jest błędna Kod: klasa IMaterialSystem { publiczny: IMaterial * FindMaterial (char const * pMaterialName, const char * pTextureGroupName, bool complain = true, const char * pComplainPrefix = NULL) { typedef IMaterial * (__ thiscall * FN) (PVOID, char const *, const char *, bool, const char *); return call_vfunc (this, 83) (this, pMaterialName, pTextureGroupName, complain, pComplainPrefix); } }; Również Kod: if (pszModelName.find ("arms")! = string :: npos) { IMaterial * Hands = pMatSystem-> FindMaterial (pszModelName.c_str (), "Tekstury modelu"); if (Hands) { if (! Hands-> IsErrorMaterial ()) { printf ("nie błąd !!! \ n"); Hands-> IncrementReferenceCount (); Hands-> SetMaterialVarFlag (MATERIAŁ_VAR_NO_DRAW, true); } } } printf ("nie błąd !!! \ n"); //// Doest print w ogóle
Reply
#4
Zacytować: Napisał pierwotnie Pidar1337 Tak. Korzystałem z tego. Awaria Insta po wyborze drużyny ... Lub moja klasa IMaterialSystem jest błędna Kod: klasa IMaterialSystem { publiczny: IMaterial * FindMaterial (char const * pMaterialName, const char * pTextureGroupName, bool complain = true, const char * pComplainPrefix = NULL) { typedef IMaterial * (__ thiscall * FN) (PVOID, char const *, const char *, bool, const char *); return call_vfunc (this, 83) (this, pMaterialName, pTextureGroupName, complain, pComplainPrefix); } }; Również Kod: if (pszModelName.find ("arms")! = string :: npos) { IMaterial * Hands = pMatSystem-> FindMaterial (pszModelName.c_str (), "Tekstury modelu"); if (Hands) { if (! Hands-> IsErrorMaterial ()) { printf ("nie błąd !!! \ n"); Hands-> IncrementReferenceCount (); Hands-> SetMaterialVarFlag (MATERIAŁ_VAR_NO_DRAW, true); } } } printf ("nie błąd !!! \ n");
Reply
#5
Próbowałem bez tego. Wypadek.
Reply
#6
FindMaterial ma 84.
Reply
#7
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie lawldotcfg FindMaterial ma 84. Nie, to 83, po prostu sprawdzone, działa. Spróbuj znaleźć model, a następnie ustaw flagę na modelu, a następnie użyj wirtualnej ForcedMaterialOverride, aby ją zastosować
Reply
#8
ciągle się psuje. dodane czeki dla żywego gracza - to samo
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by spluxor Nie, to 83, po prostu sprawdzone, działa. Spróbuj znaleźć model, a następnie ustaw flagę na modelu, a następnie użyj wirtualnej ForcedMaterialOverride, aby ją zastosować Może być to, że debuguję No-Steam ... Powołanie 83 awarii i 84 działa, ponieważ NoHands działa.
Reply
#10
mam 83, nie sprawdzone
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)