Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pole widzenia FOV
#1
Proszę, nie zbesztaj mnie!   Przez kilka dni próbowałem stworzyć ESP. Niestety, zawodzi w małych rzeczach.   mam     Gracz lokalny:     Zdrowie TeamID pozycja Myszkować smoła     Wróg:     Zdrowie TeamID pozycja   Teraz mój problem!   Przekraczam ustawienia grafiki a Kąt widoku. Wiem, że potrzebuję FoV_Y i FoV_X. Ale jaki jest "Kąt widzenia", który już mam? X lub Y? I jak mam zdobyć wtedy drugą?   Widziałem wiele dobrych snipetów znalezionych na forum. Ale niestety nic, co pokazuje mi, jak mam "m_Transform". Powinienem także dodać, że próbuję stworzyć z GDI moją ESP. DirectX to kolejny projekt!   Nie zapytałbym cię, naprawdę, gdybym nie przeszukał wszystkiego, co przychodzi na myśl!   Mam nadzieję, że nie odzyskam negatywnej reputacji z mojego pytania
Reply
#2
Możesz zdobyć zarówno fovy, jak i fovx, lub możesz po prostu uzyskać fovy i wiele go przez aspekt (co jest szerokość ur
Reply
#3
Przepraszam, tłumaczę wszystko, co jest tutaj po angielsku z Google. Nie zawsze wszystko jest tak dobrze ICY sdk? OK, przeszukuję!
Reply
#4
ICY dostarczyła dobry SDK do utylizacji. Czytałem to wiele razy. Niestety, dotyczy to przesunięć dla x64. Więc nie jestem o wiele dalej! Nawet jeśli jest to naprawdę użyteczny pakiet SDK!
Reply
#5
Cóż, możesz odpalić ReClass i dostosować 64-bitowe klasy do pracy na x86. To lub użyj 64-bitowej gry i użyj jego SDK, jeśli to przekracza twoje możliwości.
Reply
#6
zrób ekran z matrycą, to łatwiejsze. http:
Reply
#7
@ zoomgod: Próbowałem już opcji przełącznika x64 na x86. Ale niestety bez powodzenia! @ ._. : Dziękuje ci za linki. Ale wszystkie wątki na forum, myślę, że już wiem! Myślę, że przejdę na x64. Jest tu na forum lepiej udokumentowane. Dziękuję Ci! EDYTOWAĆ: Ok Jestem zbyt głupi na x64. Próbowałem go z ReadProcessMemory i WriteProcessMemory. Nie ważne jak to zrobię, to nie działa! Czy ktokolwiek, ponieważ nie ma żadnych przesunięć, proszę mi powiedzieć, jak dostaję od Żołnierza do matrycy? A dla x86? Wiem, że początkujący nerf, ale czy naprawdę mogę skorzystać z pomocy!
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by yellow1982 @ zoomgod: Próbowałem już opcji przełącznika x64 na x86. Ale niestety bez powodzenia! @ ._. : Dziękuje ci za linki. Ale wszystkie wątki na forum, myślę, że już wiem! Myślę, że przejdę na x64. Jest tu na forum lepiej udokumentowane. Dziękuję Ci! EDYTOWAĆ: Ok Jestem zbyt głupi na x64. Próbowałem go z ReadProcessMemory i WriteProcessMemory. Nie ważne jak to zrobię, to nie działa! Czy ktokolwiek, ponieważ nie ma żadnych przesunięć, proszę mi powiedzieć, jak dostaję od Żołnierza do matrycy? A dla x86? Wiem, że początkujący nerf, ale czy naprawdę mogę skorzystać z pomocy! Co wydaje się być problemem dla 64-bitów? To prawie to samo, z wyjątkiem tego, że musisz używać wskaźników 64-bitowych. PLUS masz kod źródłowy vesim, który jest praktycznie prosty
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by yellow1982 Ok Jestem zbyt głupi na x64. Próbowałem go z ReadProcessMemory i WriteProcessMemory. Nie ważne jak to zrobię, to nie działa! Czy ktokolwiek, ponieważ nie ma żadnych przesunięć, proszę mi powiedzieć, jak dostaję od Żołnierza do matrycy? A dla x86? Jeśli chcesz używać rmp
Reply
#10
Cześć ludzie! Dzięki za pomoc. Musiałem go znaleźć w C jest o wiele łatwiejsze z 64-bitowym. Miałem trudności w C #. Użyłem tylko pierwszego raz jeszcze w C je. Już dawno to napisałem! Wesołych Świąt!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)