Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przedmioty spadły na ziemię
#1
Hej.     Mogę to opublikować, póki jest mnóstwo informacji na ten temat. Nie wiem Jakoś nie mogłem nic na ten temat znaleźć.     Pracowałem nad moim prywatnym oszustem i to jest naprawdę chory bankomat, jednak coś jest trochę za mało.   Przede wszystkim mój ESP ostrzega, gdy gracz rozbraja bombę, ale nie pokazuje, kto ma bombę, która przynosi mi kolejny pomysł.     Powinienem rysować każdy przedmiot, który spadł na ziemię (broń, którą upuszczasz na spawn
Reply
#2
Szybciej porównywać identyfikatory wepon niż łańcuchy CWeaponM4A1 ID: 210 CAK47 ID: 1 Identyfikator CWeaponAug: 194 Identyfikator CWeaponAWP: 195 Identyfikator CWeaponBizon: 196 ID CDEagle: 38 Identyfikator CWeaponElite: 200 Identyfikator CWeaponFamas: 201 CWeaponFiveSeven ID: 202 CWeaponG3SG1 ID: 203 Identyfikator CWeaponGalilAR: 205 CWeaponGlock ID: 206 Identyfikator CWeaponHKP2000: 207 CWeaponM249 ID: 208 CWeaponMAC10 ID: 211 Identyfikator CWeaponMP7: 214 Identyfikator CWeaponMP9: 215 CWeaponNegev ID: 216 CWeaponNOVA ID: 217 Identyfikator CWeaponP90: 220 CWeaponP250 ID: 219 CWeaponP250 ID: 219 CWeaponSawedoff ID: 221 CWeaponSCAR20 ID: 222 CWeaponSG556 ID: 226 CWeaponSSG08 ID: 227 Identyfikator CWeaponTaser: 228 CWeaponTec9 ID: 229 Identyfikator CWeaponXM1014: 233 Identyfikator CWeaponHKP2000: 207
Reply
#3
Nikt z was nie wspomniał o sprawdzeniu pola biegłości istoty, aby upewnić się, że nikt obecnie nie ma tej broni ... Jeśli nie zaznaczysz, bronie posiadane przez graczy będą wyświetlane u ich stóp (na ich współrzędnych początkowych). Chcielibyśmy również, aby to się zmieniło, ponieważ istnieją tryby broni podczas rozgrzewki MM lub niestandardowych (map-) modów.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by Zat Nikt z was nie wspomniał o sprawdzeniu pola biegłości istoty, aby upewnić się, że nikt obecnie nie ma tej broni ... Jeśli nie zaznaczysz, bronie posiadane przez graczy będą wyświetlane u ich stóp (na ich współrzędnych początkowych). Chcielibyśmy również, aby to się zmieniło, ponieważ istnieją tryby broni podczas rozgrzewki MM lub niestandardowych (map-) modów. Tak, masz rację. Więc po prostu sprawdzam to w ten sposób w getcie ... Kiedy uzbrojona broń ma zerowy pochodzenie Vector Kod: Broń TensorFR = pEntity-> GetOrigin (); if (weapon.x == 0 && weapon.y == 0)
Reply
#5
@ Novela Robię to w ten sposób: Kod: if (entity.OwnerEntity! = -1) powrót; Właściwość OwnerEntity ma wartość -1, jeśli broń nie należy do żadnej innej jednostki.
Reply
#6
U może również sprawdzić nazwę modelu.
Reply
#7
Zacytować: Napisał pierwotnie ProficyPT Szukam wyjaśnienia, jak to zrobić. Powtarzasz graczy od pozycji zero do pozycji 63 na liście encji, w jaki sposób przeprowadzasz iterację broni? Czy istnieje wartość rozmiaru dla listy encji? Czy istnieje stała wartość? Po pierwsze, jesteś w błędzie. Podmiot 0 jest jednostką świata. Zwykle następuje po graczach (do gpGlobals-> maxClients, TO MOŻE ZMIENIĆ W ZALEŻNOŚCI OD KTÓREGO SERWERZY SĄ ONE! NIE SKŁADAJ HARD-CODE TO 64). Wszystkie pozostałe jednostki są przechowywane w określonej kolejności, a najwyższy indeks można znaleźć w gpClientEntityList-> GetHighestEntityIndex (). Jestem wewnętrznym, więc nazywam to func, ale jestem pewien, że jest on przechowywany w pewnym offsecie, że możesz wykonać inżynierię wsteczną dla zewnętrznego dysku.
Reply
#8
Zacytować: Napisał pierwotnie ProficyPT To wyjaśnia, ale to już zakładałem, że to prawda. Szukam wyjaśnienia, jak to zrobić. Powtarzasz graczy od pozycji zero do pozycji 63 na liście encji, w jaki sposób przeprowadzasz iterację broni? Czy istnieje wartość rozmiaru dla listy encji? Czy istnieje stała wartość? for (int i = 1; i <= Proxy.pEntList-> GetHighestEntityIndex (); i) GetHighestEntityIndex () nie jest statyczny, a elementy nie znajdują się w tym samym miejscu, są rozproszone edytuj: Lub jeśli robisz tę zewnętrzną lepiej złap ptr do Globali i użyj maxclients, jak powiedział Casual_Hacker
Reply
#9
Dostaję identyfikator broni i konwertuję ją na ciąg i oto wynik: Co sugerujesz, aby określić, czy obiekt jest bronią, czy nie?
Reply
#10
Po prostu porównuję identyfikator podmiotu z listą znanych broni i identyfikatorów Kod: int vt = Mem.ReadInt (Entity + 0x8); int fn = Mem.ReadInt (vt + 2 * 0x4); int cls = Mem.ReadInt (fn + 0x1); int clsn = Mem.ReadInt (cls + 8); // Odczytaj clsn w łańcuchu, jeśli chcesz mieć nazwę Class. int clsid = Mem.ReadInt (cls + 20); // Class ID
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)