Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Potrzebuję pomocy z odrobiną rzeczy (Beginner tutaj)
Hej, Więc jestem całkiem nowy w kodowaniu czegokolwiek w regionie hack / cheat, ale mogę zakodować AutoIt przyzwoity bit, więc zdecydowałem się na zhackowanie pamięci. ATM próbuję zrobić cel, ale trochę się zmagam. Moja teoria (w mojej głowie, abyś zrozumiała i może mi powiedzieć, czy źle myślę) jest taka, że czytam XYZ / Pitch, Yaw z pamięci i dostosowuję cel do niej. Więc dostałem się do CheatEngine i spróbowałem trochę, mój wielki problem polega na tym, że nie mogę znaleźć prawidłowych wartości bazowych? Jeśli robię to poprawnie, odczytuję wartość bazową i dodajemy offset do wartości odczytu, a następnie otrzymuję "bieżącą" wartość, która zmienia się przy każdym ponownym uruchomieniu, prawda? Mój problem polega na tym, że nie mogę znaleźć tych cholernych wartości bazowych, a teraz przejrzałem 2 tutoriale (oba w zasadzie: filtruj bieżący adres, sprawdź, który z nich faktycznie zmienia pożądaną wartość (pozycja lub zdrowie lub coś w tym rodzaju), sprawdź, które adresy acceses, które biorą wartość zieloną i dodają offset), albo robię to całkowicie źle, albo ... Nie wiem. Wypróbowałem to ze zdrowiem i otrzymałem 4 zielone adresy, które zmieniają się po restarcie, a potem z pozycją, gdzie nie mogę nawet znaleźć "prawdziwego" adresu (tego, który faktycznie zmienia rzeczy) ...   Im prawie utknąłem i potrzebowałem trochę pomocy, może po prostu mam gigantyczny mózgowy pierdziel. Dzięki za pomoc z góry.
Reply