Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K
#11
Zacytować: Originally Posted by yellow1982 hehe poprawny! Pytanie brzmi: "Jak mogę zdobyć zabójstwa i śmierci od gracza i?" Kiedy dostanę więcej czasu, zajrzę dalej w to.
Reply
#12
To może pomóc komuś, ta funkcja aktualizuje wyniki gracza 0x140252370 UpdatePlayerScore Ta gałąź dodaje śmierć 1402523A8 AddDeath: Nie poszedłem dalej, myślę, że struktura score gracza jest czymś w rodzaju Kod: pad char [640] Int32 m_Rank
Reply
#13
Zacytować: Napisał stevemk14ebr To może pomóc komuś, ta funkcja aktualizuje wyniki gracza 0x140252370 UpdatePlayerScore Ta gałąź dodaje śmierć 1402523A8 AddDeath: Nie poszedłem dalej, myślę, że struktura score gracza jest czymś w rodzaju Kod: pad char [640] Int32 m_Rank // + 0x0 Uint32 m_Kills // + 0x4 Uint32 m_Deaths // + 0x8 Uint32 m_ScoreMultiplier // + 0xC Int32 m_Score // + 0x10 Int32 m_GlobalScoreOriginal // + 0x14 Int32 m_GlobalScoreUpdated // + 0x18 Float32 m_Time // + 0x1C Jak znaleźć tę funkcję 0x140252370 UpdatePlayerScore? Szukam swoich zabójstw i śmierci i staram się znaleźć ówczesny kontekst gry klienta. Ale zwariuję ... Tak bardzo chcę zrozumieć, jak samemu odnieść sukces!
Reply
#14
Jestem pewien, że wszyscy zdali sobie sprawę, że PlayerScoreManager został przeniesiony z ClientGameContext * jak z powrotem w pre-alpha.
Reply
#15
Zacytować: Napisał IChooseYou Jestem pewien, że wszyscy zdali sobie sprawę, że PlayerScoreManager został przeniesiony z ClientGameContext * jak z powrotem w pre-alpha. Tak, zauważyłem to.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)