Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K
#1
Cześć chłopaki i dziewczyny!   Chciałbym przeczytać zabójstwa i śmierć graczy. Mogę więc zostawić moje K / D w ESP z programem Show. Na przykład, jeśli inny haker jest w drodze, to określa K / D z 5 +.   Ktoś wie, jak mogę to przeczytać?   Dziękuję Ci
Reply
#2
Możesz to zobaczyć na tablicy wyników, więc prawdopodobnie istnieje zmienna lub struktura dla każdej statystyki graczy. Jeśli nie, musisz znaleźć funkcję, która żąda informacji z serwera.
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by yellow1982 Cześć chłopaki i dziewczyny! Chciałbym przeczytać zabójstwa i śmierć graczy. Mogę więc zostawić moje K / D w ESP z programem Show. Na przykład, jeśli inny haker jest w drodze, to określa K / D z 5 +. Ktoś wie, jak mogę to przeczytać? Dziękuję Ci Jestem bardzo leniwy tyłek - ponieważ czytam KD i inne statystyki z bf4stats.com i battlelog i parsuję po
Reply
#4
Zacytować: Napisał Axiieflex Jestem bardzo leniwy tyłek - ponieważ czytam KD i inne statystyki z bf4stats.com i battlelog i parsuję po Nie ma pewności, że statystyki przychodzą po zakończeniu gry, więc gra przesyła wszystkie dane z http (s) do formatu jsonowego danych POST w formacie battlelog. Reunion sdk engine mówi o tym, ale nie ma więcej informacji. Zacytować: klasa ServerKillAllEntity; (strona serwera nie ma mowy) klasa KillAllEntityData; (może??)
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by headmax Nie ma pewności, że statystyki przychodzą po zakończeniu gry, więc gra przesyła wszystkie dane z http (s) do formatu jsonowego danych POST w formacie battlelog. Reunion sdk engine mówi o tym, ale nie ma więcej informacji. W tej chwili analizuję ten cel, więc jeśli masz jakieś wiadomości, nie zapomnij go udostępnić. Wczytałem aktualną stronę serwera gry dla wyników graczy wczytywania itp. Oraz statystyki globalne według bf4stats
Reply
#6
Po krótkim dochodzeniu spróbuj znaleźć sposób na: Zacytować: .rdata: 0000000141AF1BD0 dq offset aMplayerscores; "mPlayerScores" // ?? fieldinf: 0000000142830D28 dq offset aDeaths; "Zgony" .text: 000000014018D807 lea r8, aDeaths; "Zgony" .text: 000000014018D80E mov edx, ebp .text: 000000014018D810 mov rcx, r15 .text: 000000014018D813 call sub_14083B800
Reply
#7
Życzę Świąt tej wspaniałej umiejętności "Odwrócenia". Do Świętego Mikołaja spełnione, prawdopodobnie polegam na czymś więcej pomocy w temacie
Reply
#8
Ty = 12 322 zabija MINUS 10095 zgonów = różnica 2227 przy współczynniku K / D wynoszącym 12 322 zabitych PODZIELONYCH o 10095 zgonów = 1,22 Twój przyjaciel = 12363 zabija MINUS 10827 zgonów = różnica 1536 przy współczynniku K / D wynoszącym 12 363 zabitych PODZIELONYCH o 10827 zgonów = 1,14 TAK wszystko, co musisz zrobić, to wykonać funkcję, aby to rozpracować, a następnie odczytać informacje o zabijaniu i śmierci graczy i wylogować się z funkcji, a następnie wyświetlić odpowiedź bam easy
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by Sip Ty = 12 322 zabija MINUS 10095 zgonów = różnica 2227 za pomocą K
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by smallC Dzięki, kapitanie Obvi *** Ale to nie jest naprawdę pytanie tutaj. hehe poprawny! Pytanie brzmi: "Jak mogę zdobyć zabójstwa i śmierci od gracza i?"
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)