Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alert zbliżeniowy
#1
Witaj, jaki jest najlepszy sposób na uzyskanie odległości wroga od mojego żołnierza, aby uzyskać alert zbliżeniowy? Może jakoś korzystasz z radaru? Nie bardzo wiem, jak to osiągnąć   Ktoś sugeruje? każda pomoc to dobra pomoc, więc wezmę co mogę.
Reply
#2
Zacytować: Napisał pierwotnie The123 Witaj, jaki jest najlepszy sposób na uzyskanie odległości wroga od mojego żołnierza, aby uzyskać alert zbliżeniowy? Może jakoś korzystasz z radaru? Nie bardzo wiem, jak to osiągnąć Ktoś sugeruje? każda pomoc to dobra pomoc, więc wezmę co mogę. Jeśli pobrałeś sos, powinieneś zastosować funkcję: Odległość. Użyj tego.
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie wyvern1990 Jeśli pobrałeś sos, powinieneś zastosować funkcję: Odległość. Użyj tego. Zrobiłem to, ale gdzieś się pomyliłem, dlatego proszę o pomoc. Potrzebujesz pomocy, jak sobie z tym poradzić ..
Reply
#4
Czujesz, że nawet nie próbowałeś Kod: float distX = (localPlayerPos.X - playerPos.X); float distZ = (localPlayerPos.Z - playerPos.Z); int distance = (int) Math.Sqrt ((distX * distX) + (distZ * distZ)); // ignoruj wysokość jeśli (odległość <25) // alarm
Reply
#5
po prostu użyj funkcji Vector3.Distance. Użyj player.Origin w porównaniu do localPlayer.Origin, a jeśli odległość <10, umieść powiadomienie o zbliżeniu.
Reply
#6
Zacytować: Napisał pierwotnie robm1q po prostu użyj funkcji Vector3.Distance. Użyj player.Origin w porównaniu do localPlayer.Origin, a jeśli odległość <10, umieść powiadomienie o zbliżeniu. Rozumiem, że działa, ale rysuje ostrzeżenie o zbliżaniu się każdego lola gracza, który sprawił, że myślałem, że mogę dodać liczbę wrogów w bliskiej odległości do ekranu, po prostu dla gówna i chichotów lol
Reply
#7
Zacytować: Napisał pierwotnie The123 ~ Zdobądź bazę graczy lokalnych, stamtąd znajdź bazę graczy jednostki. Po zebraniu tego, czego potrzebujesz, przejdź do bazy graczy podmiotu i znajdź miejsce, w którym znajduje się lokalizacja gracza, i czytaj go bez przerwy. Następnie obliczyć odległość między tobą a graczami wokół ciebie, może zrobić filtr, który powie ci tylko, kiedy gracze są x odległości blisko ciebie!
Reply
#8
Ma ludzi, którzy zamiast pomagać, żartują. może urodził się wiedząc.
Reply
#9
Gdziekolwiek zapętlasz swoich wrogów, obliczyć odległość każdego z nich. Jeśli chcesz mieć imię tych, którzy są w pobliżu, to czy wróg ma mniej niż 25 lat? następnie umieść go na liście lub coś w tym rodzaju lub tylko imię. następnie, gdy nie mniej niż 25 i zawarte na liście, usuń go lub po prostu mieć licznik, który idzie w górę lub w dół Następnie, kiedy idziesz do rysowania później, po prostu użyj tej listy lub licznika, aby narysować, co jest potrzebne. Coś jak ten kod sudo tutaj Kod: klasa Hack { public List EnemyList; public List ProxList; public void Update () { EnemyList = GetEnemies (); kod } } } public void Draw () { jeśli (ProxList.Count> 0) DrawProxStuff (ProxList); } public void DrawProxStuff (ProxList) { foreach (var p w ProxList) { DrawProxLine (p); AddNameToGuiList (p.Nazwa); } } }
Reply
#10
Zacytować: Napisał pierwotnie The123 I mam nadzieję, że umrzesz od swojego współtowarzysza raka, w ten sposób świat będzie miał mniej delikatny niż # otwór. Dzięki za pomoc wszystkich facetów - ZSRR. Ogromna pomoc dla nooba. Nie opublikowałbym tego, gdybyś rzeczywiście znał podstawę dowolnego języka programowania, zamiast próbować robić włamania bez żadnej wiedzy. To mnie irytuje, a tym, co mnie bardziej irytuje, jest to, że ludzie jedzą łyżki tego typu ignorancji. Zacytować: Napisał pierwotnie The123 Głupie pytanie, ale jak przypisać: public List EnemyList; public List ProxList; Mówi, że EnemyList i ProxList nigdy nie są używane. public List EnemyList = nowa lista (); ?? czy to nie robi nic lol Nienawidzę bycia bezbronnym noobem! Lol, to dowodzi mojej racji, nie jesteś beznadziejnym noobem, po prostu chcesz być karmiony cp bez żadnej zachęty do nauki A jeśli chodzi o -rep, "Bez pomocy, o ile w ogóle, za darmo", dlaczego miałbym ci pomagać, skoro nawet nie pomożecie sobie?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)