Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aimbot i zamrożenie gry
#1
Po spędzeniu kilku dni na określeniu najlepszego podejścia do stworzenia cela, zdecydowałem się użyć podejścia kątowego na wejście myszy.   Stworzyłem prosty algorytm, który znajdzie najbliższego gracza na celowniku. Mój algorytm znajdowania celu gracza działa pięknie. Mogę łatwo określić   Wydaje się, że jeśli zbyt często piszę ten kąt, moja gra się zawiesi. Nie jestem zaznajomiony z tym, który silnik Frostbite jest tak dobry, ale czy może coś, co robię źle? Spędziłem już kilka dni próbując dowiedzieć się, co robię źle ...   Mam już najlepsze wyszukiwania, jeśli inni mają podobny problem, ale bez powodzenia. Jeśli nie przeszukałem wystarczająco mocno, proszę, bądź dla mnie łagodny.   Tutaj mój kod miesza się z odrobiną pseudokodu.       Kod:
Reply
#2
Kąt zapisu i zamrożenie gry - lol. Czy znasz instrukcje krok po kroku dla wartości kąta zapisu? Jeśli napiszesz kąt z mniejszą ilością klatek na sekundę niż aktualizacja gry, nie będziesz miał zamrożenia. Na przykład - moje fps wynosi 55, ale aimbot używa tylko fps 30 dla kątów aktualizacji i nie ma żadnego rodzaju zamrożenia.
Reply
#3
Zacytować: Napisał Axiieflex Kąt zapisu i zamrożenie gry - lol. Czy znasz instrukcje krok po kroku dla wartości kąta zapisu? Jeśli napiszesz kąt z mniejszą ilością klatek na sekundę niż aktualizacja gry, nie będziesz miał zamrożenia. Na przykład - moje fps wynosi 55, ale aimbot używa tylko fps 30 dla kątów aktualizacji i nie ma żadnego rodzaju zamrożenia. Przykro mi, że nie potrafię tego właściwie wyjaśnić. Początkowo myślałem, że to jakieś dziwne odniesienie zerowe, ale gra rzeczywiście się rozbiła, gdyby tak było. Tak więc "zamrożenie" dzieje się, ponieważ zbyt często ustawiam kąty. Jedynym rozwiązaniem, które mogę teraz wykonać w locie, jest ustawienie kąta co kilka klatek. Innymi słowy, pomiń kilka klatek, aby gra rzeczywiście mogła mieć szansę na aktualizację. Proszę, popraw mnie, jeśli się mylę.
Reply
#4
Wątek fizyki gry typu hook i call aimbot tam, bordinputnode FE.
Reply
#5
Zacytować: Oryginalnie wysłane przez x86123 Wydaje się, że jeśli zbyt często piszę ten kąt, moja gra się zawiesi. Możliwe, że niektóre z twoich obliczonych kątów to NaN ... Dodaj dodatkowy test dla tych ... NaN mają osobliwą właściwość, która testowanie ich wartości przeciwko sobie zawsze jest prawdziwe zgodnie ze standardem IEEE .. więc w twoim kodzie nie coś jak: Kod: if ((yaw! = yaw)
Reply
#6
Zacytować: Napisał stevemk14ebr Wątek fizyki gry typu hook i call aimbot tam, bordinputnode FE. Zakładam, że mówisz objazd funkcji znajduje się w BorderInputNode-> 0xFE? Jeśli tak, mogę łatwo dowiedzieć się resztę. Szybka edycja: Sugestia shellBulleta, że przyczyną problemu jest nie sprawdzanie NaN.
Reply
#7
lol nie FE = na przykład. Istnieje wstępna gra wirtualna w polu borderinput, która jest wywoływana, gdy gra wykonuje krok fizyczny, wszelkie elementy związane z grą, takie jak aimbot, powinny być wykonywane w taki sposób.
Reply
#8
Zacytować: Napisał stevemk14ebr lol nie FE = na przykład. Istnieje wstępna gra wirtualna w polu borderinput, która jest wywoływana, gdy gra wykonuje krok fizyczny, wszelkie elementy związane z grą, takie jak aimbot, powinny być wykonywane w taki sposób. Jego problem został spowodowany przez NaNs .. ale ponieważ nie odpowiedział na wątek po tym, jak powiedział mi, że został naprawiony, myślałem, że pozwoliłbym, aby inni peeping z podobnymi losowymi wypadkami wiedzieli ...
Reply
#9
dobrze, że to rozwiązał, ale niezależnie od tego powinien robić to w haczyku.
Reply
#10
Zacytować: Napisał stevemk14ebr dobrze, że to rozwiązał, ale niezależnie od tego powinien robić to w haczyku. Jestem pewien, że wiele osób korzysta z zewnętrznej metody WriteProcessMemory, które nie mają luksusu haczyków
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)