Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fizyka RayQuery widoczna przez teren
#11
Zacytować: Napisał NeoIII fb :: ClientWeapon :: m_shootSpace powinien być dokładnie moim zdaniem m_shootSpace nie jest dostępny, gdy jesteś w pojeździe z ClientWeapon, prawda?
Reply
#12
Jest tak, kiedy używasz głupiego kodu, który podałem w pm lub thats zamieszczonym tutaj, aby zdobyć pojazd samochodowy. na to wystarczy, aby przekształcić clientweapon. dla danych już wiesz, co robić ... ale ten wątek dał mi pewne pomysły. Uratuję wszystkie wektory mnie i przemienię, istnieje wiele transformacji, takich jak powrót do tyłu, celowanie w plecy, pochodzenie i kości kości i kości plus wszystkie wektory mojego szkieletu. wtedy poruszę się i narysuję wszystkie te informacje. wtedy będę szukać tego, co uważam za najlepsze, aby zacząć od Raycasta. innym pomysłem byłoby zmuszenie go do ignorowania pojazdów, gdy są one czołgami opancerzonymi w raycast i zawsze szukał żołnierskiej transformacji wewnątrz pojazdu.
Reply
#13
Tak - to, co myślałem. Obecnie nie korzystam z RayCaster, ale wkrótce. W BF3 użyłem Callback Eye Position i przekształciłem go w Matrix. Chciałem tylko zobaczyć, z czego wszyscy korzystaliście Edycja: Mam działający kod. Używam strzelanki, gdy żołnierz, i po prostu m_Ocluded w pojeździe dla prostej poprawki, dopóki nie otrzymam czegoś innego razem. Zacytować: Originally Posted by dudeinberlin Jest tak, kiedy używasz głupiego kodu, który podałem w pm lub thats zamieszczonym tutaj, aby zdobyć pojazd samochodowy. na to wystarczy, aby przekształcić clientweapon. dla danych już wiesz, co robić ... ale ten wątek dał mi pewne pomysły. Uratuję wszystkie wektory mnie i przemienię, istnieje wiele transformacji, takich jak powrót do tyłu, celowanie w plecy, pochodzenie, i kości kości i kości plus wszystkie wektory mojego szkieletu. wtedy poruszę się i narysuję wszystkie te informacje. wtedy będę szukał tego, co uważam za najlepsze, aby zacząć od Raycasta. innym pomysłem byłoby zmuszenie go do ignorowania pojazdów, gdy są one czołgami opancerzonymi w raycast i zawsze szukał żołnierskiej transformacji wewnątrz pojazdu.
Reply
#14
Masz jakiś pomysł, jak mogę to zrobić zewnętrznie? Kod: PhysicsRayQuery (); // <--- To jest jedna wirtualna funkcja. Ale potrzebuję jednego zewnętrznego Methode! Smile Czy może nie działa to na zewnątrz?
Reply
#15
Zacytować: Originally Posted by yellow1982 Masz jakiś pomysł, jak mogę to zrobić zewnętrznie? Kod: PhysicsRayQuery (); // <--- To jest jedna wirtualna funkcja. Ale potrzebuję jednego zewnętrznego Methode! Smile możesz to tak nazwać tylko w wątku silnika, więc nie sądzę, że możesz to zrobić w jakiś sposób zewnętrzny ... możesz użyć sprawdzenia okludowanego lub niektórych danych z kolizji w pamięci podręcznej, dogmatt wysłanego gdzieś na ten temat (w wątku dotyczącym rzeczy z hitboxa)
Reply
#16
Cześć, pomóżcie proszę z "physicsRayQuery", kiedy używam Vehicle Aimbot, czasami strzela w nieistniejące cele. wtf? : \ Kod: BOOL IsVisible (fb :: IPhysicsRayCaster * pIRC, Vec3 i vLocalPos, Vec3 i vTargetOrigin) { __declspec (align (16)) fb :: Vec3 A (vLocalPos); __declspec (align (16)) fb :: Vec3 B (vTargetOrigin); RayCastHit ray; bool tReturn = pIRC-> physicsRayQuery ("x", & A, & B, i ray, 0x4
Reply
#17
Zacytować: Napisał Chevyyy Cześć, pomóżcie proszę z "physicsRayQuery", kiedy używam Vehicle Aimbot, czasami strzela w nieistniejące cele. wtf? : \ Kod: BOOL IsVisible (fb :: IPhysicsRayCaster * pIRC, Vec3 i vLocalPos, Vec3 i vTargetOrigin) { __declspec (align (16)) fb :: Vec3 A (vLocalPos); __declspec (align (16)) fb :: Vec3 B (vTargetOrigin); RayCastHit ray; bool tReturn = pIRC-> physicsRayQuery ("x", & A, & B, i ray, 0x4
Reply
#18
Chevyyy, To nie brzmi jak jego PhysicsRayQuery powodujące problem. Ten kod powinien być używany tylko w celu sprawdzenia, czy cel jest widoczny, czy nie, i nie zmieniłby Twojego wektor docelowy. Jeśli twój hack tylko celuje w widoczne cele, a żadne cele nie są widoczne - i wtedy nie ma nikogo, to twój docelowy kod wyboru musi zostać ponownie przejrzany włączyć bool bHasValidTarget przed targetcode (lub coś podobnego) Zacytować: Napisał Chevyyy Cześć, pomóżcie proszę z "physicsRayQuery", kiedy używam Vehicle Aimbot, czasami strzela w nieistniejące cele. wtf? : \ Kod: BOOL IsVisible (fb :: IPhysicsRayCaster * pIRC, Vec3 i vLocalPos, Vec3 i vTargetOrigin) { __declspec (align (16)) fb :: Vec3 A (vLocalPos); __declspec (align (16)) fb :: Vec3 B (vTargetOrigin); RayCastHit ray; bool tReturn = pIRC-> physicsRayQuery ("x", & A, & B, i ray, 0x4
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)